تجمع تجلیل از شهدا و حمایت از ملت یمن امروز برگزار می‌شود
کد خبر: 3198211
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
با حضور اعضای جامعه قرآنی؛

تجمع تجلیل از شهدا و حمایت از ملت یمن امروز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: جامعه قرآنی کشورمان عصر امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه تجمع اعتراض‌آمیزی را در میدان فلسطین تهران علیه جنایات آل سعود برپا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جامعه قرآنی کشورمان عصر امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه تجمع اعتراضی خود را علیه حملات رژیم آل سعود برگزار خواهد کرد.
بر همین اساس در این تجمع اعتراضی که از ساعت 18 آغاز می‌شود، بسیاری از قاریان، ‌حافظان، فعالان قرآنی، نهادها‌،‌ دستگاه‌ها و مؤسسات قرآنی همچون سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی، سازمان دارالقرآن‌الکریم، شورای عالی قرآن،‌ اتحادیه‌های قرآنی، ‌مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و بسیاری نهادهای دیگر که آمادگی خود را برای حضور در این تجمع و محکومیت جنایات رژیم آل سعود اعلام کرده‌اند، حضور خواهند داشت.
این تجمع، بزرگداشتی برای شهدای یمن که بسیاری از آنها از زنان و کودکان و نیز افراد غیر نظامی بوده‌اند،‌ است. همچنین تجلیل از مقاومت مردم مسلمان یمن بخش دیگری از اهداف این تجمع اعلام شده است.
در این مراسم یکی از قاریان ممتاز کشور یمن نیز حضور خواهد داشت و آیاتی از کلام الله وحی را تلاوت خواهد کرد. علاوه بر این تعدادی از فعالان قرآنی کشورمان نیز ضمن تلاوت آیاتی از کلام االله وحی به بیان سخنانی در زمینه حمایت از مردم مظلوم یمن خواهند پرداخت.

captcha