۲ نوآوری در اجرای طرح قرآنی «۱۴۴۹، قرآن، کتاب زندگی»
کد خبر: 3214484
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

۲ نوآوری در اجرای طرح قرآنی «۱۴۴۹، قرآن، کتاب زندگی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: برای نخستین‌بار نرم‌افزاری ویژه تلفن همراه برای طرح قرآنی «۱۴۴۹، قرآن، کتاب زندگی» تهیه و به صورت رایگان ارائه می‌شود.

احمد لیایی، دبیر اجرایی طرح قرآنی 1449، قرآن، کتاب زندگی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: طرح قرآنی 1449، قرآن، کتاب زندگی با محوریت حفظ سوره یاسین و حفظ آیات موضوعی قرآن کریم از 23 خردادماه آغاز و تا 19 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به نوآوری‌هایی که امسال برای نخستین‌بار در اجرای این طرح اتفاق می‌افتد، گفت: یکی از نوآوری‌های ما در این طرح، طراحی اپلیکیشن برای گوشی‌های همراه است که مخاطبان این طرح می‌توانند از طریق این نرم‌افزار به تمامی برنامه‌های تلویزیونی این طرح و سرفصل‌هایی که به صورت روزانه در این طرح دنبال می‌شود دسترسی داشته باشند و از این طریق به حفظ سوره یاسین و آیات موضوعی قرآن بپردازند.
لیایی ادامه داد: این نرم‌افزار امکان آن را فراهم می‌کند تا افرادی که امکان مشاهده برنامه‌های تلویزیونی مرتبط با طرح قرآنی 1449، قرآن، کتاب زندگی را ندارند، بتوانند به راحتی و با مراجعه به تلفن همراه خود در هر جایی که هستند از این نرم‌افزار استفاده کنند.
وی ادامه داد: با توجه به فراوانی گوشی‌های همراه، طراحی و اجرایی کردن این نرم‌افزار بسیار مهم است و این نرم‌افزار قبل از آغاز اجرای طرح رونمایی و به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.
دبیر اجرایی طرح 1449، قرآن، کتاب زندگی یادآور شد: از دیگر نوآوری‌های ما در طرح امسال این است که قسمت‌هایی از برنامه روزانه شبکه قرآن سیما به صورت زنده از رادیو قرآن نیز پخش می‌شود و رادیو قرآن همکاری خوبی با این طرح خواهد داشت.

captcha