مقوله پرورش در سبک زندگی اسلامی مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3261811
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
صادقی:

مقوله پرورش در سبک زندگی اسلامی مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی: پرورش را باید در مباحث خانواده و نظام اسلامی توسعه دهیم چراکه سبک زندگی اسلامی بهترین سبک زندگی است و باید این در جامعه ما رواج داده شود و پرورش هم برهمین اساس پیش برود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام رضا صادقی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه کمیجان امروز، 16 اردیبهشت‌ماه در همایش حکمت مطهر که در شهر میلاجرد برگزار شد به بررسی ابعاد مختلف آموزش و پروش پرداخت.

وی افزود: در بحث آموزش وپرورش ابتدا پرورش را مقدم بر آموزش بدانیم و برای قوی بودن نظام آموزشی باید به این مسئله بیشتر دقت داشته باشیم و پرورش را ضعیف و بی‌اهمیت جلوه ندهیم.

صادقی بیان کرد: پرورش را باید در مباحث خانواده و نظام اسلامی توسعه دهیم؛ چراکه سبک زندگی اسلامی بهترین سبک زندگی است و باید این در جامعه ما رواج داده شود و پرورش هم بر همین اساس پیش برود.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: آثار شهید مطهری بسیار مفید است که امروزه هم از آن استفاده می‌شود و با نگاه کردن در نگرش شهید مطهری و خط مشی سیاسی این شهید بزرگوار می‌توان نقش مهمی در بصیرت‌افزایی، روشنگری و نیز فرهنگ غنی اسلامی و انقلابی در جامعه داشت.

captcha