اعلام برنامه‌های دومین روز دهمین نشست تخصصی قاریان و حافظان قرآن
کد خبر: 3261868
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

اعلام برنامه‌های دومین روز دهمین نشست تخصصی قاریان و حافظان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین روز از دهمین نشست تخصصی قاریان و حافظان قرآن با ارائه مقالات برتر و رونمایی از لباس متحدالشکل قاریان دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) برنامه‌های دومین روز از دهمین نشست تخصصی اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم، ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، 17 اردیبهشت در مجتمع امام خمینی(ره) آغاز و تا ساعت 20:30 ادامه خواهد داشت.
در دومین روز از این نشست تخصصی، دو مقاله برتر همایش با عناوین «قرائت جمعی از منظر روایات و فقیهان فریقین» از سوی سیدعلی سادات فخر و «جایگاه فقهی روایات تغنی در قرائت قرآن» از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خادمی کوشا ارائه می‌شود.
ارائه گزارش و جمع‌بندی بخش علمی نشست توسط حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفی‌مقدم، دبیر بخش علمی همایش برنامه دیگر دومین روز این نشست تخصصی است که این بخش بعد از ارائه مقالات برتر انجام خواهد شد.
برگزاری اختتامیه بخش علمی و افتتاحیه بخش تخصصی تلاوت از دیگر برنامه‌های دومین روز یازدهمین همایش تخصصی اساتید، قاریان و حافظان قرآن است که این مراسم از ساعت 10 تا 10:30 برگزار خواهد شد. در این مراسم محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن و دبیر اجرایی این نشست تخصصی سخنرانی خواهد داشت و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی سخنرانی خواهد داشت.
برگزاری ویژه‌برنامه رونمایی از لباس متحدالشکل قاریان قرآن و تجلیل از صاحبان مقالات برگزیده از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این بخش است که این ویژه‌برنامه از ساعت 10:50 تا 11:15 اجرا می‌شود.
بنابراین گزارش، سخنرانی با موضوع «جایگاه مهندسی و معماری صحیح در تلاوت قرآن» و «بایدها و نبایدهای تلاوت حرفه‌ای قرآن» توسط «استاد طه عبدالوهاب» از برنامه‌های بعد از ظهر دومین روز نشست تخصصی اساتید، قاریان و حافظان قرآن است.
در بخش پایانی برنامه‌های دومین روز این نشست تخصصی نیز جلسه پرسش و پاسخ و نقد و تحلیل تلاوت با حضور استاد طه عبدالوهاب و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.‌

captcha