شهید مطهری؛ اسلام شناسی متبحر و زمان‌شناسی دقیق
کد خبر: 3274443
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
امام جمعه کمیجان اظهارکرد:

شهید مطهری؛ اسلام شناسی متبحر و زمان‌شناسی دقیق

گروه اجتماعی: شهید مطهری اسلام‌شناسی متبحر و زمان‌شناسی دقیق بود که تمام مشکلات اوایل انقلاب را به ویژه انحرافات در انقلاب را به خوبی رصد می‌کرد.

به گزارش  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت الاسلام علی مقدسی‌پور، امام جمعه کمیجان در نشست حکمت مطهر که در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهارکرد: شهید مطهری، شهید راه دفاع از اسلام ناب و مبانی اصیل آن بود.

وی با اشاره به شخصیت شهید مطهری، افزود: ایشان شخصیتی بود که حضرت امام(ره) تمامی آثار ان بزرگوار را بدون استثنا اسلامی و مفید قلمداد کردند..

وی  تاکید کرد: شهید مطهری اسلام‌شناسی متبحر و زمان‌شناسی دقیق بود که تمام مشکلات اوایل انقلاب را به ویژه انحرافات در انقلاب را به خوبی رصد می‌کرد.

مقدسی‌پور اضافه کرد: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی که به نوعی ادامه دهنده راه شهید مطهری هستند باید همانند آن شهید فرزانه انحرافات جامعه امروز را رصد کرده و به موقع به مردم، جامعه و مسئولین متذکر شوند.

امام جمعه کمیجان در پایان با اشاره به فلسفه تشکیل عقیدتی سیاسی در سپاه، خاطرنشان کرد: مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی همواره نگهبان ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و باید مدافع ارزش‌های اعتقادی و افزایش بصیرت و بینش در میان آحاد پرسنل بسیج و سپاه باشند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی برتر ناحیه کمیجان با اهدای هدایایی تقدیر شد.

captcha