برگزاری فینال جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور در سه رشته
کد خبر: 3290935
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

برگزاری فینال جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور در سه رشته

گروه فعالیت‌های قرآنی: فینال ‌نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در سه رشته‌ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مازندران، نوزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور در حالی از روز گذشته، 21 اردیبهشت‌ماه آغاز شده است که در روز اول شرکت‌کنندگان در رشته‌های اذان، قرائت تحقیق، حفظ کل و حفظ پنج جزء رقابت خود را برگزار کردند.
در روز 22 اردیبهشت‌ماه که روز دوم این مسابقات است نیز شرکت‌کنندگان در رشته‌های مداحی، حفظ 10 جزء و حفظ 20 جزء و قرائت ترتیل به رقابت پرداخته‌اند.
در این دوره از مسابقات در رشته‌های اذان، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل به‌دلیل رقابت تنگاتنگ شرکت‌کنندگان مسابقات دارای فینال است.
در رشته قرائت تحقیق سعید پرویزی، جواد رفعتی، مهدی غلام‌نژاد، علی‌اکبر کاظمی، شهریار نیازی و حمزه یزدانفر به فینال راه یافته و رقابت آنها از ساعت 16 امروز، 22 اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.
نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از روز 21 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا روز 23 همین ماه ادامه خواهد داشت. در این دوره از مسابقات 500 شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند.
یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه این مسابقات روز چهارشنبه، 23 اردیبهشت‌ماه در سال اجتماعات مجتمع رفاهی پردیس ناجا و واقع در خزرآباد ساری با حضور مسئولان دانشگاه پیام نور و مسئلان استانی برگزار خواهد شد.

captcha