برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با مبانی موسیقی تلاوت» در حاشیه جشنواره قرآنی پیام نور
کد خبر: 3292021
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰

برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با مبانی موسیقی تلاوت» در حاشیه جشنواره قرآنی پیام نور

گروه فعالیت‌های قرآنی: در حاشیه جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور کارگاه آموزشی با حضور یکی از اساتید علم قرائت قرآن کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به مازندران، در حاشیه نوزدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور کارگاه‌های آموزشی ارتقاء سطح علمی قاریان در بعد موسیقی تلاوت قرآن کریم برای قاریان و حافظان شرکت‌کننده در این مسابقات در‌نظر گرفته شده است.
از جمله این کارگاه‌ها که در روز دوم این مسابقات برگزار می‌شود، کارگاه «آشنایی با مبانی موسیقی تلاوت» است که امروز سه‌شنبه، 22 اردیبهشت‌ماه با حضور غلامرضا شاه‌میوه، از اساتید علم قرائت قرآن کریم، برگزار می‌شود، استاد شاه‌میوه در زمینه قرائت قرآن کریم و علم قرائت قرآن کتاب‌های متعددی را به رشته تحریر درآورده است.
این کارگاه آموزشی بعد از پایان مرحله نهایی مسابقات در رشته قرائت تحقیق و از ساعت 17:30 تا 19 در سالن اجتماعات پردیس رفاهی مجتمع ناجا در خزرآباد ساری برگزار می‌شود.
نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از روز 21 اردیبهشت ماه در خزرآباد ساری آغاز شده و روز چهارشنبه، 23 همین ماه پایان خواهد یافت.
در این مسابقات نزدیک به 500 شرکت‌کننده در بخش شفاهی رقابت خواهند داشت، همچنین تعدادی از این شرکت‌کنندگان نفرات برگزیده پنج بخش دیگر این جشنواره که رقابت‌های آن پیش از این برگزار شده است، هستند.

captcha