آیین افتتاحیه سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن عصر جمعه برگزار می‌شود
کد خبر: 3298659
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
با حضور رئیس جمهور؛

آیین افتتاحیه سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن عصر جمعه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین افتتاحیه سی‌و‌دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن عصر جمعه، ۲۵ اردیبهشت‌ماه، در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران عصر روز جمعه، 25 اردیبهشت‌ماه از ساعت 18 تا 20 با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در آیین‌ افتتاحیه این دوره از مسابقات که با سخنرانی ویژه ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، وزرا، سفراء، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان فرهنگی و قرآنی و اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.
وی درباره برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم گفت: این مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران شروع می‌شود که تلاوت آغازین مراسم نیز توسط جعفر فردی، نفر اول رشته قرائت سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن انجام خواهد شد.
حسینی عنوان کرد: خیرمقدم و ارائه گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از دیگر بخش‌های در نظر گرفته شده برای مراسم افتتاحیه این مسابقات است.
وی ادامه داد: در بخش دیگری از این مراسم، گروه تواشیح حضرت معصومه(س) به اجرای برنامه می‌پردازد و آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات نیز با سخنرانی ریاست جمهوری کشورمان به پایان می‌رسد.
دبیر ستاد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار کرد: محمدهادی صلح‌جو مجری فارسی‌زبان و سیداحمد نجف مجری عرب‌زبان این دوره از مسابقات خواهند بود.

captcha