رشادت‌ رزمندگان، ایران را به قلب تپنده جهان اسلام تبدیل کرد
کد خبر: 3306966
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
امام جمعه بیرجند:

رشادت‌ رزمندگان، ایران را به قلب تپنده جهان اسلام تبدیل کرد

گروه سیاسی: اگر امروز ایران اسلامی به قلب تپنده جهان اسلام تبدیل شده و با قدرت در برابر استکبار می‌ایستد به خاطر رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، امام جمعه بیرجند و برخی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی عصر روز گذشته، دوم خردادماه با سه تن از جانبازان هشت سال دفاع دیدار کردند.



حجت‌الاسلام علی رضایی، امام جمعه بیرجند در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز، گفت: جانبازان همواره در کشور سرافراز بودند و ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.



وی با بیان اینکه جانبازان با خون و اهدای عضوی از اعضای بدن خود به کشور حیات دادند، ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی به قلب تپنده جهان اسلام تبدیل شده و با قدرت در برابر استکبار می‌ایستد به خاطر رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.



امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران همواره قدردان رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و خواهد بود، تأکید کرد: امروز همه ما وظیفه داریم که از نظام و رهبری دفاع کنیم چراکه مقام معظم رهبری مستحکم در برابر دشمنان اسلام و قرآن و نظام ایستاده است.



عبدالحسین مهدوی‌نیا، جانباز ۷۰ درصدی که از ناحیه دو چشم نابینا بود هم در این دیدار گفت: بنده در منطقه کردستان در شهریور ۶۳ مجروح شدم.



وی با بیان اینکه فرمانده‌هان ما در جنگ انسان‌های بسیار و متواضع بودند، گفت: ما هم تلاش می‌کنیم تا دنبال رو شهدا باشیم.



غلامحسین زنگویی، دیگر جانبازی بود که در سال ۶۷ به وسیله ترکش توپ در منطقه میمک مجروح شده است که به مدت سه روز در سردخانه بوده و بعد از سه روز به دنیا باز گشته است.



حسن‌رضا محمدی نیز سومین جانبازی بود که به‌وسیله ترکش در شرق دجله در جزیره مجنون از ناحیه پا و دست چپ مجروح شده است.

captcha