آخرین خبرها از نمایشگاه بین‌المللی قرآن/ مشخص شدن کمیته‌ها
کد خبر: 3308559
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

آخرین خبرها از نمایشگاه بین‌المللی قرآن/ مشخص شدن کمیته‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی: آخرین خبرها از بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن حکایت از مشخص شدن کمیته‌ها و تعیین مسئولان دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن، برخی از کمیته‌های این نمایشگاه مشخص شده و فعالیت‌های خود را نیز آغاز کرده‌اند.
بر همین اساس در این دوره از نمایشگاه قرآن شاهد کمیته‌هایی همچون، هنری و میراث فرهنگی، مکتوب، کودک و نوجوان، آموزش و پرورش، بانوان، فروش، حجاب و عفاف، مؤسسات قرآنی، خادمان قرآن، مستندسازی، حوزوی، دانشگاهی، بین‌الملل، طرح و برنامه و روابط عمومی خواهیم بود.
در این دوره از نمایشگاه قرآن مسئولیت کمیته خادمان قرآن همچون سال گذشته بر عهده حجت‌الاسلام خسروی است، مسئولین کمیته فروش را رجبعلی سالاریان برعهده دارد و کمیته دانشگاهی که مسئولین آن بر عهده جهاد دانشگاهی و به ریاست حمید صابرفرزام  است. کمیته کودک و نوجوان نیز در این دوره با مسئولیت مهدی باقری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت خواهد کرد.
البته مسئولان برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی قرآن از احتمال تغییر و جابجایی در کمیته‌ها نیز خبر داده‌اند.
همچنین بخش فروش نمایشگاه قرآن ثبت نام خود را از روز چهارم خردادماه آغاز کرده و تا روز 12 همین ماه ادامه خواهد داشت. تمامی ناشران، تولید و عرضه‌کنندگان محصولات فرهنگی و هنرهای قرآنی و رسانه‌های دیجیتال متقاضی اخذ غرفه در بخش‌های فروش بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شامل بخش مکتوب، رسانه‌های دیجیتال و محصولات فرهنگی و هنری قرآنی از طریق پایگاه اینترنتی اعلام شده ثبت‌ نام کنند.
بر اساس گفته مسئولان برپایی نمایشگاه قرآن، طرح  تعدادی از بخش ‌ها و مکان و جانمایی آنها نهایی شده است اما غرفه‌آرایی این بخش ها در حال مطالعه است.
یادآور می‌شود بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و به مدت یک ماه میزبان علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی خواهد بود، این نمایشگاه در باغ کتاب و باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

captcha