ویژه‌برنامه «نام کوچک تو خورشید است» در باغ جوان برگزار می‌شود‌
کد خبر: 3309416
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
به مناسبت نیمه شعبان:

ویژه‌برنامه «نام کوچک تو خورشید است» در باغ جوان برگزار می‌شود‌

گروه اجتماعی: ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «نام کوچک تو خورشید است» به مناسبت نیمه شعبان از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با مشارکت بنیاد مهدویت از نهم خردادماه به مدت شش روز در باغ جوان برگزار می‌شود.

هادی نباتی نژاد، مدیر امور هماهنگی مناطق و ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریح شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان،گفت: ویژه برنامه ای با عنوان «نام کوچک تو خورشید است» به مناسبت نیمه شعبان به موضوع «انتظار» می پردازد. تهیه محتوای این ویژه برنامه از سوی بنیاد مهدویت اصفهان طرح ریزی شده است که در آن برای تمامی اعضای یک خانواده برنامه های متنوعی در بحث انتظار و مهدویت برنامه ریزی شده و لذا این برنامه تمامی سلایق و سنین را پوشش می دهد.

وی اظهار کرد: اجرای تئاتر با موضوع امام زمان(عج) در صفحه گردان با فضاسازی جذاب که هر نیم ساعت یکبار با حضور 50 نفر اجرا می‌شود و برپایی جشن شبانگاهی با حضور گروه‌های هنری از جمله سرود، تواشیح، مداحی و حضور شاعران از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است.

مدیر امور هماهنگی مناطق و ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریح شهرداری اصفهان بیان کرد: نمایشگاه مهدویت با بهره‌مندی از عناصر هنری در سه بخش دوران غیبت، دوران انتظار و وظایف منتظران و در مرحله سوم دوران ظهور حضرت مهدی(عج) با حضور یک راوی به بیان موضوعات مهدویت می‌پردازد.

وی گفت: از دیگر بخش های این برنامه می‌توان به ارائه محصولات فرهنگی با موضوع مهدویت در بیش از 200 جلد کتاب، برپایی غرفه کتابخوانی مهدویت و غرفه مشاوره مهدویت و شبهات با حضور کارشناسان مذهبی اشاره کرد. همچنین در این برنامه غرفه نقاشی و مسابقه ویژه کودکان و با محوریت نیمه شعبان برنامه ریزی شده است و در بخش دیگری از آن یک هنرمند خلاق با اثر انگشت خود به خلق اثری با محوریت انتظار می‌پردازد.

وی اظهارکرد: این برنامه سعی بر آن دارد تا خانواده ها ضمن استفاده از فضای باغ جوان و تفریح، با بهره مندی از یک بسته کامل تفریحی، بتوانند به خریداری محصولات فرهنگی و بازدید از نمایشگاه نیز بپردازند.
مدیر امور هماهنگی مناطق و ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریح شهرداری اصفهان حضور بیش از 10 هزار شهروند اصفهانی در این برنامه را پیش بینی و خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند، 9 تا 14 خردادماه از ساعت 18 تا 22 شب به محل باغ جوان واقع در مشتاق سوم، بعد از پل شهرستان،  بعد از سه راه جی شیر مراجعه کنند.

captcha