عصر شعر مهدوی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد
کد خبر: 3310745
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱

عصر شعر مهدوی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد

گروه هنر: در آستانه نیمه شعبان محفل عصر شعر مهدوی با عنوان«وقتی بیایی» با حضور شاعران برجسته آیینی کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، محفل عصر شعر مهدوی «وقتی بیایی» شامگاه روز سه شنبه 12 خرداد ماه، همزمان با شب نیمه شعبان با حضور شاعران برجسته کشوری و با استقبال ویژه مردم برگزار شد.

در این محفل که از ساعت 18 در شبستان کاظمین مسجد مقدس جمکران برگزار شد، شعرای آیینی به شعرخوانی با موضوع جهان اسلام، مهدویت و انتظار امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) پرداختند.

در محفل عصر شعر مهدوی «وقتی بیایی» که محمد غفاری دبیری آن را بر عهده داشت، شاعران برجسته‌ای از جمله محمد علی مجاهدی، علیرضا قزوه، ناصر فیض، سید حمیدرضا برقعی، علیرضا بدیع، حامد عسگری، محمدعلی مجاهدی، سید محمد بابامیری(روحانی شاعر)، محمد غفاری، اعظم سعادتمند، فاطمه سادات موسوی و حامد رفیعی به شعرخوانی پرداختند.

هدف از برگزاری این محفل ادبی با عنوان شعر انتظار استفاده از شعرهای ناب مهدوی در راستای ترویج آموزه‌های دینی خواهد بود که توسط شاعران برجسته کشوری سروده شده است.

در این محفل اشعار ناب با موضوع آموزه‌های مهدوی قرائت شدتا مداحان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) بتوانند در برنامه‌ها و مراسم‌ خود از آن استفاده کنند.

همچنین در این محفل ادبی از شاعران جوان نیز دعوت شده بود تا با قرائت اشعار خود در مقابل بزرگان عرصه شعر و هنر، در معرفی آموزه‌های مهدوی موثر باشند.

captcha