اعضای انجمن ام اس قم با نماینده آیت‎الله العظمی سیستانی دیدار کردند
کد خبر: 3313039
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

اعضای انجمن ام اس قم با نماینده آیت‎الله العظمی سیستانی دیدار کردند

گروه اجتماعی: اعضای انجمن ام اس استان قم در دیدار با نماینده آیت‎الله سیستانی به ارایه گزارشی از فعالیت‎های این انجمن پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) پیش از ظهر امروز اعضای هیات مدیریه انجمن ام اس استان قم در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران به ارایه گزارشی از فعالیت‎های این انجمن پرداختند.
در این دیدار سید شمس‌الدین حجازی رییس هیت مدیره، محمد ابرهیم فقیه زاده، رییس جهاد داشگاهی و عضو انجمن، حمیدرضا قمی، محمد جواد سلمی‎زاده مدیرعامل انجمن و اعضای هیئت مدیره این انجمن حضور داشند
در ابتدای این دیدار حجازی با اشاره به برگزاری همایش بیماران ام اس که از فردا در قم آغاز می‎شود گفت: این همایش با هدف ترویج آگاهی های عمومی نسبت به این بیماری و تلاش در جهت کاهش مشکلات بیماران برگزار از فردا پنجشنبه به مدت دو روز در قم و با حضور استاندار و مدیران استان برگزار می‎شود.
وی در ادامه به ارایه گزارشی از فعالیت‎های انجمن پرداخت و گفت: این بیماری یکی از وخیم ترین و بدترین بیماری‎های عصبی است که بیشترین لطمات را به بیماران وارد می‎کند و باعث می‎شود تا مشکلات و رنجش بسیاری بیماران و خانواده‎های آنها را در بگیرد.
حجازی اظهارکرد: این بیماری سیستم عصبی بدن را مورد حمله قرار می‏‎دهد و از بیماری های خاص است که بیشترین لطمه را به افراد می‎زند که بیش از 800 نفر در استان قم به این بیماری مبتلا هستند که 80درصد مبتلایان به ام اس را زنان تشکیل می‎دهند.
همچنین در این دیدار، حجت‎الاسلام والمسلمین شهرستانی با تقدیر از فعالیت‎ها و زحمات خالصانه فعالان این انجمن این اقدام را اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه دانست و بر لزوم تلاش جمعی برای پیشگیری و درمان کم هزینه بیماران تاکید کرد.

captcha