حمایت ستاد اقامه نماز از تولید آثار هنری/ قزوین، میزبان بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز می‌شود
کد خبر: 3313785
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
سرگزی عنوان کرد:

حمایت ستاد اقامه نماز از تولید آثار هنری/ قزوین، میزبان بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور گفت: ستاد اقامه نماز حمایت خود را از نویسندگان و اصحاب هنری که بتوانند سوژه‌ها و ایده‌های ناب خود درباره نماز را ارائه دهند، اعلام می‌کند و از هر کسی که اثری قابل انتشار دارد، استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، منصور سرگزی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور امروز، 23 خرداد در حاشیه برگزاری گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز فارس که در محل باغ خانواده حیدری شیراز برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های این ستاد گفت: هفته گذشته مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز در استان گلستان برگزار شد.
وی افزود: درون‌مایه این جشنواره فیلم و هنر در 8 رشته فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی، عکس، رمان، محصولات چند رسانه‌ای و غیره بود، افزود: هدف این جشنواره استفاده از ابزار هنر در ترویج و توسعه فرهنگ نماز و همچنین شناسایی و حمایت از صاحبان آثار فاخر در حوزه نماز و گسترش آثار نماز در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور بود.

کسب رتبه ششم توسط هنرمندان فارس در جشنواره فرهنگی ـ هنری نماز
سرگزی با اشاره به رتبه فارس در این جشنواره عنوان کرد: در برخی از قالب‌های این جشنواره استان فارس جایگاه ویژه‌ای داشت و رتبه‌های مختلفی را در بخش‌های این جشنواره کسب کرد و در مجموع استان فارس رتبه ششم کشور را در این جشنواره به خود اختصاص داد.
وی تأکید کرد: در همین‌جا ستاد اقامه نماز آمادگی کامل خود را اعلام می‌کند که نویسندگان و اصحاب هنر بتوانند سوژه‌ها و ایده‌های ناب خود درباره نماز را به این ستاد ارائه دهند تا ما بتوانیم این‌ها را در قالب‌های نمایشی تبدیل به فیلم، مستند، پویانمایی و غیره کنیم ضمن اینکه ما در بخش رمان به دنبال محتوای بسیار خوب هستیم تا بتوانیم آن را چاپ کنیم.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ستاد اقامه نماز کشور عنوان کرد: قطعاً ستاد اقامه نماز حمایت خود را از افراد علاقه‌مند و اهل فن در این زمینه را اعلام می‌کند و از هر کسی که اثری درخور و قابل انتشار دارد، استقبال می‌کنیم.

اجلاس سراسری نماز نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود
وی در ادامه از برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان قزوین خبر داد و گفت: این اجلاس در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد که به یاری خدا فردا جلساتی را در این رابطه برگزار خواهیم کرد و در این جلسات موضوع اجلاس و زمان نهایی آن مشخص می‌شود.

برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسی نماز در هفته اول ماه رمضان
سرگزی ابراز کرد: به یاری خدا در هفته اول ماه رمضان سال جاری نیز مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری وبلاگ‌نویسی نماز را برگزار خواهیم کرد که بحمد الهی در این زمینه شاهد رشد چشمگیری بوده‌ایم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروز بعد از برگزاری چهار دوره از این مسابقه، اگر موضوع نماز را در فضای مجازی جستجو کنیم مشاهده خواهیم کرد که آمار سایت‌ها و وبلاگ‌های مرتبط با نماز افزایش چشمگیری داشته‌اند ضمن اینکه ستاد اقامه نماز تلاش می‌کند تا در تمام حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و فضای سایبری ورود جدی داشته باشد.

ورود رسانه‌ها در عرصه نماز از طریق جشنواره فضای مجازی
وی در ادامه با اشاره به ورود رسانه‌ها در این عرصه عنوان کرد: امسال بنا داریم تا جشنواره فضای مجازی را در حوزه نماز برگزار کنیم و قطعاً بخشی مهم از این کار به حوزه رسانه و مطبوعات اختصاص خواهد یافت البته ارتباط ستاد اقامه نماز با رسانه‌ها بسیار خوب است و قدردان زحمات آن‌ها هم هستیم و اصولاً یکی از نقاط قوت عملکرد این ستاد حضور فعالان خبرنگاران در این حوزه است.

captcha