پذیرش حوزه علمیه اصفهان تمدید شد
کد خبر: 3317389
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

پذیرش حوزه علمیه اصفهان تمدید شد

گروه حوزه‌های علمیه: مسئول واحد پذیرش حوزه علمیه اصفهان از تمدید سومین مرحله پذیرش این حوزه تا نهم مردادماه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام کلباسی پیرامون زمان پذیرش حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: پذیرش این حوزه همزمان با پذیرش حوزه‌های علمیه کل کشور از بهمن ماه 94 شروع شد.

وی در مورد برنامه‌های این واحد در ایام پذیرش ابراز داشت: در ابتدای کار نشست‌هایی با شورای هماهنگی پذیرش حوزه علمیه قم برگزار و توافقنامه‌ای با این شورا به امضاء رساندیم تا در مراحل مختلف جذب و پذیرش، همکاری‌های لازم از طرف حوزه‌های علمیه اصفهان و قم به صورت متقابل صورت پذیرد.

کلباسی، در مورد تبلیغات پذیرش طلبه برای سال تحصیلی 95-94بیان داشت: طی سال جاری روش‌های مختلف و جامعی را بکار بردیم مثلاً متن پذیرش را بصورت بنر، پوستر، بروشور و فلش کارت در سراسر استان توزیع نمودیم و همچنین با ادارات و سازمان‌های مختلف مثل آموزش و پرورش، دانشگاه ها و... هماهنگی‌هایی انجام شد تا تبلیغات میدانی  نیز تکمیل شود.

مسئول واحد پذیرش حوزه علمیه اصفهان درباره دیگر ابزارهای تبلیغاتی در این مرحله بیان کرد: تهیه و تولید تیزرهای تبلیغاتی و پخش در صدا و سیمای مرکز اصفهان و همچنین پایگاه‌های ثبت نام در مدارس علمیه استان از دیگر ابزارهای تبلیغات در این مرحله بود.

وی در مورد میزان استقبال از پذیرش حوزه علمیه اصفهان گفت: فقط در دو مرحله آزمون ورودی، 700نفر شرکت کننده داشتیم که 400 نفر پس از مصاحبه و اخذ شرایط ، برای تشکیل پرونده معرفی شدند.

کلباسی در پایان افزود: مرحله سوم پذیرش حوزه علمیه اصفهان هم از 27 خردادماه تا نهم مردادماه ادامه دارد که داوطلبین می‌توانند با مراجعه به سایتwww.esf-hozeh.comثبت نام کنند.

captcha