همایش ملی «مناظرات رضوی» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3319846
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
مردادماه؛

همایش ملی «مناظرات رضوی» در اردبیل برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: دبیر اجرایی همایش ملی مناظرات رضوی در اردبیل از برگزاری این همایش در مرداد ماه خبرداد و گفت: این همایش برای اولین بار با محوریت مناظره برگزار می‌شود.

سعید نوریان، دبیر اجرایی همایش ملی مناظرات رضوی در اردبیل درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، از برگزاری همایش ملی مناظرات رضوی در اردبیل خبر داد و افزود: این همایش برای اولین بار با محوریت مناظره برگزار می‌شود.
نوریان ادامه داد: اهالی رسانه تا 15 تیرماه سال‌جاری فرصت دارند تا آثاری که در فاصله زمانی اول شهریورماه سال گذشته تا 12 تیرماه سال‌جاری در ارتباط با محورهای همایش مناظرات و جشنواره رضوی در یکی از رسانه‌ها منتشر شده را به نمایندگی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در استان اردبیل، مستقر در ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.
وی با بیان اینکه در همایش ملی مناظرات رضوی از 3رسانه مروج فرهنگ رضوی در اردبیل تجلیل می‌شود، تصریح کرد: رسانه‌ها همواره سعی می‌کنند تا به بهترین شکل ابعاد مختلفی از این فرهنگ منور را تبلیغ و ترویج کنند.
نوریان افزود: رسانه‌ها بازوی توانمند توسعه و ترویج فرهنگ غنی رضوی و اندیشه‌های آرمانی ائمه اطهار به ویژه امام هشتم(ع) هستند.
وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در ترویج شعائر اسلامی بیان کرد: بزرگداشت و تکریم ائمه معصومین(ع) به ویژه ترویج سیره علمی و عملی حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) بسیار پر اهمیت است.
دبیر اجرایی همایش ملی مناظرات رضوی در اردبیل از برگزاری آیین اختتامیه نخستین همایش ملی مناظرات رضوی طی روزهای 28 و 29 مردادماه سال‌جاری در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل خبر داد.

captcha