ارائه ترجمه تفسیر قرآن سیدمصطفی خمینی در غرفه مؤسسه نشر آثار امام(ره)
کد خبر: 3320178
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

ارائه ترجمه تفسیر قرآن سیدمصطفی خمینی در غرفه مؤسسه نشر آثار امام(ره)

گروه اندیشه: ترجمه تفسیر قرآن سیدمصطفی خمینی در چهار جلد توسط مؤسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) تهیه شده و در غرفه این مؤسسه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مؤسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) همچون سال‌های گذشته در بخش ناشران قرآنی نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور یافته و محصولات جدیدی به بازدیدکنندگان نمایشگاه بیست‌وسوم عرضه کرده است.
بانوی انقلاب (خدیجه‌ای دیگر)، شهرری در انقلاب، سیر مبارزات یاران امام خمینی(ره) در آیینه اسناد به روایت ساواک در 17 جلد و نرم‌افزار مجموعه تبیان آثار موضوعی برگرفته از صحیفه امام خمینی(ره) از جمله آثار جدیدی است که در غرفه مؤسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) عرضه می‌شود.
دایره‌المعارف مصور تاریخ زندگی امام خمینی(ره) اثر شاخص دیگری است که توسط جعفر شیرعلی‌نیا تهیه و در این بخش ارائه شده است.
موسوعه امام خمینی(ره) از دیگر محصولات جدید این غرفه به شمار می‌رود؛ این اثر 50 جلدی شامل همه آثار امام(ره) به زبان‌های عربی و فارسی است. استفتائات امام خمینی(ره) در 10 جلد و التعلیقه علی الفوائد الرضویه از جمله بخش‌های این اثر شاخص به شمار می‌رود.
پرسش‌ها و پاسخ‌های قرآنی برگرفته از آثار امام خمینی(ره) و همچنین 300 پرسش و پاسخ در حوزه اندیشه اسلامی از دیگر آثاری است که در این غرفه عرضه می‌شود.
اثر شاخص دیگری که در این غرفه عرضه شده است، تفسیر سوره بقره است. این اثر یادگاری از سیدمصطفی خمینی است.
سیدمصطفی خمینی در زمان حیات خود اقدام به تهیه تفسیر قرآن کریم به زبان عربی کرد که با شهادت ایشان، تفسیر قرآن ایشان ناتمام باقی ماند.
این تفسیر به زبان عربی در 5 جلد تنظیم شده است که ترجمه آن در چهار جلد و به قیمت 700 هزار ریال در غرفه مؤسسه حفظ و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) عرضه می‌شود.

captcha