قلم علمای نیک‌اندیش، قلب دژخیمان بی‌اخلاق غرب را می‌درد
کد خبر: 3323700
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
ربیعی:

قلم علمای نیک‌اندیش، قلب دژخیمان بی‌اخلاق غرب را می‌درد

گروه اندیشه: عضو شورای بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: در این بحران بی‌اخلاقی است که انسان قدر این سخن گرانبها را می‌فهمد و درک می‌کند که «مداد العلما افضل من دماء الشهدا»، و قلم علمای نیک‌اندیش متعهد در این برهه در حکم خنجری قلب دژخیمان بی‌اخلاق غرب را می‌درد.

یعقوب ربیعی، فعال رسانه‌ای و عضو شورای بسیج رسانه استان بوشهر به‌مناسبت روز قلم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، با اشاره به اینکه صحبت از عیسی(ع) و موسی(ع) در قرن ما دیگر جایی ندارد، گفت: در این قرن، مردمان  کم‌کم گزاره‌های اخلاقی خود را در زیر چرخ توسعه فروغ می‌نهند تا با زور و زر و تزویر به منفعتی بیشتر برسند.

این فعال رسانه‌ای ادامه داد: در «قرن موسی چومبه‌ها» که سخن از موسی و عیسی(ع) گفتن خطایی نابخشودنی است، قلم به آلتی برای استحمار، استعمار و استثمار بدل می‌شود و در این قرن است که اگر در ستایش توحش زیبای غرب قلم بزنی به انسانی دموکرات‌منش لقب خواهی یافت و اگر قلمت کمی با این تمدن نازیبا اصطکاک پیدا کند پتک‌هایی بر سرت فرود خواهند آمد و آن روز است که انگ رادیکال و تحجر بر پیشانی نویسنده و خبرنگار خواهد خورد.

کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر اسلام(ص) مدال افتخاری برای غرب است
وی اظهار کرد: در همین قرن دیو سیرتان فرشته‌صورت است که ناجی‌ العلی کاریکاتوریست فلسطینی به جرم کاریکاتور علیه کودک‌کشان صهیونیست شهید می‌شود؛ ولی «موریس سینت» کاریکاتوریست موهن به ساحت پیامبر اسلام(ص)؛ مدال افتخار می‌گیرد.

ربیعی اضافه کرد: در اوج این بی‌اخلاقی‌ها است که همین کاریکاتوریست موهن برای به سخره گرفتن چهره آسمانی نبی خدا(ص) در شارلی ابدو به دریافت کرورها دلار و یورو مفتخر گشته ولی بخاطر به چهره کشیدن عروس صهیونیست مسلک سارکوزی از کارش اخراج می شود.

گروگان‌گیری شیخ هارون موسی یک پروپاگاندای سیاسی علیه اسلام است
وی در ادامه افزود: آری برادر؛ ما اسیر قلم به‌دستانی هستیم که اخلاق خود را به دلارهای آمریکایی فروخته‌اند و در این بی‌اخلاقی، کشتار مجله شارلی ابدو و گروگان‌گیری شیخ هارون موسی در استرالیا به یک پروپاگاندای سیاسی علیه اسلام و جمهوری اسلامی بدل می‌شود؛ ولی کشتار 200 دانش‌آموز در مدرسه کراچی و کشتار 3 مسلمان در چپل هیل هم زمان با این وقایع زیر تیغ تیز سانسور پنهان می‌شود.

عضو شورای بسیج رسانه استان بوشهر با بیان اینکه درد بسیار و است و زبان قاصر، اظهار کرد: در این جاهلیت مدرن، دیگر قلم‌ها شرافت خود را به دلارها می‌فروشند تا شاید در کازینوهایِ سیاسی، رفیقی خوش‌مشرب و نقد را به تور خود بیاندازند، بدیهی است اگر قلم، به دست این دیوسیرتان لیبرال‌منش باشد دیگر انسانیت جایی ندارد و خون با خون و نژاد با نژاد و رنگ با رنگ متفاوت می‌شود.

این پژوهشگر و فعال رسانه ای تصریح کرد: در این بحران بی‌اخلاقی است که انسان قدر این سخن گرانبها را می‌فهمد و درک می‌کند که «مداد العلما افضل من دماء الشهدا»، و قلم علمای نیک‌اندیش متعهد در این برهه در حکم خنجری تیز نمود پیدا می‌کند که قلب دژخیمان بی‌اخلاق غرب را می‌درد.

وی در پایان با بیان اینکه نجوایی فرشته‌گونه آرام در گوش من و شما نجوا می‌کند که جهاد اصغر اگر تمام شد ولی راه برای جهاد اکبر باز است، بیان کرد: امروز باکری و همت‌ها نه با غرش توپ، بلکه با ظرافت قلم باید به جنگ دیو و دد بروند و دشمن غدار بدمست را به هماوردی تن به تن بخوانند.

captcha