حافظ ایرانی در بخش حسن صوت مسابقات قرآن دبی رتبه سوم را کسب کرد + فیلم
کد خبر: 3323802
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

حافظ ایرانی در بخش حسن صوت مسابقات قرآن دبی رتبه سوم را کسب کرد + فیلم

کانون خبرنگاران نبأ: محمد‌حسین بهزادفر، حافظ نوجوان ایرانی موفق به کسب مقام سوم در بخش حسن صوت نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم (جایزه دبی) شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، مقام سوم بخش حسن صوت نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم (جایزه دبی) از آن محمد‌حسین بهزادفر، حافظ نوجوان ایرانی شد که کسب این افتخار تاکنون برای نمایندگان جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بوده است.

محمد‌حسین بهزاد‌فر، نماینده ایران در نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی، حافظ کل قرآن و متولد 1379 تهران است که سال گذشته در سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مقطع شکوفه‌ها به مقام نخست دست یافت و به‌دلیل کسب مقام نخست این رقابت‌ها برای حضور در نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی انتخاب شد.

همچنین در این بخش از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جایزه دبی، کشور بنگلادش رتبه اول و کشور موریتانی رتبه دوم را کسب کردند.

نتایج اصلی بخش حفظ این دوره از مسابقات نیز روز سه‌شنبه، 16 تیرماه اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، نوزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم (جایزه دبی)، سوم تیرماه با شرکت 80 حافظ قرآن کریم از کشورهای اسلامی و عربی در دبی آغاز و تا 16 تیرماه جاری، ادامه دارد.

این دوره از مسابقات هر سال طی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که در مسابقات امسال، نمایندگانی از ایران و مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی حضور و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

captcha