مسئولان کمیته‌های جشنواره ملی قرآن دانشجویان مشخص شدند
کد خبر: 3332689
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

مسئولان کمیته‌های جشنواره ملی قرآن دانشجویان مشخص شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئولان کمیته‌های مختلف سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)،‌ مسئولان کمیته‌های برگزاری سی‌امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از سوی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم معرفی شدند.
بنابراین گزارش که از سوی آیت الله احمد عابدی رئیس ستاد جشنواره و رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم اعلام شد،  علی‌اصغر شعاعی، معاون قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به عنوان دبیر سی امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور انتخاب شد.
همچنین حمیدرضا ابراهیمی به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی، حجت‌الاسلام عبدالرسول حسینی‌زاده مسئول کمیته حراست، روح‌الله شفیعی، مسئول کمیته اجرایی و هماهنگی و حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی به عنوان مسئول کمیته علمی این دوره از جشنواره معرفی شده‌اند.
سی امین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با تصمیم‌گیری شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور، به میزبانی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار خواهد شد.
این مرحله از مسابقات نیز همچون سال‌های گذشته در آبان ماه با حضور نمایندگانی از دانشگاه‌های سراسر کشور در قم برگزار می‌شود.
این جشنواره در بخش‌های شفاهی،‌ کتبی، پژوهشی، ادبی و فناوری برگزار می شود که رشته‌های بخش شفاهی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ پنج جزء،‌ حفظ 10 جزء،‌ حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم است. بخش کتبی نیز شامل رشته‌های ترجمه و مفردات قرآنی، مفاهیم قرآنی، دیدگاه و سیره معصومین(ع)، آشنایی با احادیث و ادعیه و احکام است.

captcha