اجرای طرح «طلایه‌داران امربه معروف‌ونهی از منکر» در استان مرکزی
کد خبر: 3335266
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
حجت‌الاسلام قربان‌پور عنوان کرد:

اجرای طرح «طلایه‌داران امربه معروف‌ونهی از منکر» در استان مرکزی

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امیدست با افزایش گروه‌های ساماندهی شده در راستای طرح «طلایه‌داران امر به معروف‌ و نهی از منکر» در استان، کار عملیاتی تذکر لسانی با رویکرد «رحمت‌رحیمه» در اقشار جامعه به ویژه در بازار و هیئات مذهبی شروع و به نتابج مطلوب دست یابد.

حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: در پی تصویب قانون حمایت از آمران به‌ معروف‌و‌‌ناهیان از منکر و ابلاغ آن از ناحیه ستاد امر به معروف‌ونهی از منکر مرکز، به استان‌ها طرحی به نام «طلایه‌داران امربه معروف‌ونهی از منکر» در راستای آشنا کردن جوانان با حجاب اسلامی و حمایت از ارزش‌های مذهبی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: این طرح با توجه به دغدغه‌هاو رهنمودهای مقام معظم رهبری و  زنده نگه داشتن فریضه الهی طراحی و به سراسر کشور ابلاغ شد و ما یحصل آن تشکیل گروه‌های 10 نفره آمران به معروف‌و‌ناهیان از منکر و ساماندهی آنها در نواحی مختلف استان‌ها است.

وی اظهارکرد: در استان مرکزی نیز مسئولیت اجرایی این طرح بر عهده اداره کل تبلیغات اسلامی استان گذاشته شد که اقدام به تشکیل گروه‌های 10 نفره آمران و ناهیان در شهرستان‌های مختلف کرد که خوشبختانه با همکاری اداره‌های ذیربط همراه بود.

قربان‌پور تصریح کرد: در اکثر شهرستان‌ها گروه‌های اولیه متشکل از برادران و خواهران ساماندهی شده‌اند و با تشکیل این گروه‌ها طرح «طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر» در استان مرکزی فعالیت اجرائی خود را از ناحیه معاونت تشکل‌های مردمی آغاز کرده است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان افزود: امید است با افزایش گروه‌های ساماندهی شده، کار عملیاتی تذکر لسانی با دستورالعمل و رویکرد «رحمت‌رحیمه» در اقشار جامعه به ویژه در بازار و هیئات مذهبی و سمن‌ها شروع و به نتابج مطلوب دست یابد.

captcha