حضور فعال گروه‌های نمایشی هرمزگان در جشنواره تئاتر ضامن آهو
کد خبر: 3335647
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

حضور فعال گروه‌های نمایشی هرمزگان در جشنواره تئاتر ضامن آهو

گروه هنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور فعال گروه‌های نمایشی هرمزگان در نهمین جشنواره تئاتر ملی کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان دیروز، چهارم مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از تأثیر فرهنگ و هنر رضوی در لایه‌های مختلف جامعه به‌ویژه هنرمندان گفت: با برگزاری هشت دوره مستمر، جشنواره توانسته به‌خوبی تأثیرات عمیقی در جامعه و به‌ویژه آینده‌سازان و کودکان و نوجوانان بگذارد و دلیل این ادعا استقبال خوب مردم از جشنواره و همچنین، تقاضای بسیار گروه‌‌های نمایشی برای شرکت در این جشنواره است.
وی اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی – هنری مرتبط با فرهنگ رضوی در استان هرمزگان منوط به جشنواره تئاتر رضوی نیست بلکه هرمزگان یکی از پیشروترین استان‌ها در میزبانی جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف فرهنگ رضوی است که می‌توان به جشنواره مردمی آسمان هشتم روستای کردر، جشنواره سرود رضوی، جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید و …اشاره کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: امسال تمام مقدمات جهت برگزاری مطلوب نهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی و نمایش عروسکی ضامن آهو فراهم است و با حمایت‌های صورت گرفته شاهد جشنواره‌ای پربار و متفاوت از دوره‌های قبل خواهیم بود.
درویش‌نژاد استقبال بسیار خوب گروه‌های نمایشی هرمزگان جهت شرکت در جشنواره تئاتر ضامن آهو را نشانگر تحقق اهداف مورد نظر دانست و اذعان کرد: سعی داریم با ساماندهی و برنامه ریزی اصولی ترتیبی اتخاذ شود که هرمزگان در تمام ایام سال شاهد اجرای عموم نمایش‌ها مرتبط با فرهنگ رضوی باشد.

captcha