طرح نشاط معنوی در ۶ امامزاده گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 3335791
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
تا ۱۳ مرداد؛

طرح نشاط معنوی در ۶ امامزاده گلستان اجرا می‌شود

گروه فعالیتهای قرآنی: حجت‌الاسلام والمسلمین سعید غیرتمند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه از برگزاری طرح نشاط معنوی در ۶ امامزاده استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گلستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید غیرتمند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان روز گذشته، 4 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان گلستان از 27 تیر در گرگان شروع به فعالیت کرده و تا 13 مرداد ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح تشویق خانواده‌ها برای حضور فرزندان آنان در بقاع متبرکه است، افزود: این طرح در جهت بالا بردن سطح معنویت در جامعه و ترویج تعالیم بالای دینی فعالیت می کند.
حجت‌الاسلام غیرتمند ایجاد انس و پیوند با سیره نورانی اهل بیت(ع) را از اهداف این طرح اعلام کرد و اظهار کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی که از سوی دشمنان انقلاب اسلامی به راه افتاده است اجرای طرح نشاط معنوی می تواند زمینه مقابله با آن را فراهم کند.
وی خاطرنشان کرد: در طرح نشاط معنوی گروه‌های سنی مختلف همچون شکوفه‌ها، نوجوانان و بزرگسالان حضور دارند که بسیار مورد توجه است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اشاره به اینکه  برگزاری این دوره از کلاس‌های آموزشی متناسب با سن افراد دائر می‌شود، تصریح کرد: کلاس‌هایی همچون احکام، نقاشی، کامپیوتر و خیمه‌های معرفت از جمله برنامه‌های این طرح است.
وی گفت: در همین راستا اعزام روحانیون بومی و غیر بومی را داشته‌ایم تا شاهد استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باشیم.
حجت‌الاسلام غیرتمند خاطرنشان کرد: طرح نشاط معنوی در شش امامزاده گرگان در حال برگزاری است.

captcha