استفاده از مساجد به عنوان خانه‌های فرهنگ
کد خبر: 3336173
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
پایین‌محلی عنوان کرد:

استفاده از مساجد به عنوان خانه‌های فرهنگ

گروه سیاسی: عیسی پایین‌محلی، عضو شورای شهر گرگان گفت: باید از مساجد به عنوان خانه‌های فرهنگ استفاده کرد تا شاهد آثار آن در سطح جامعه باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گلستان، عیسی پایین‌محلی، عضو شورای اسلامی گرگان شب گذشته، 5 مرداد در دیدار با مسئولان کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد گرگان  گفت: باید از مساجد به عنوان خانه‌های فرهنگ استفاده کرد تا شاهد آثار آن در سطح جامعه باشیم.
پایین‌محلی با بیان اینکه طبق فرمایش امام خمینی(ره) مسجد سنگر است و باید نسبت به حفظ آن تلاش کرد و گفت: طی آمارهایی که در زمینه ازدواج و طلاق در استان  به دست آمده تا کنون نتوانسته ایم کار فرهنگی را به درستی در جامعه انجام دهیم.
وی با بیان اینکه باید در کانون های فرهنگی هنری تلاش بیشتری نسبت به فرهنگ سازی در سطح جامعه صورت بگیرد افزود: اگر از مساجد به عنوان پایگاه بسیج و خانه فرهنگ استفاده کنیم شاهد پیشرفت بیشتری خواهیم بود و آثار مطلوبی با خود به همراه خواهد داشت.
عضو شورای اسلامی گرگان گفت: با در اختیار داشتن حسینیه‌ها، فاطمیه ها و مساجد مختلف می‌توان فضای بسیار خوبی در حوزه فرهنگی به وجود آوریم که در همین زمینه می‌طلبد تا اقدامات جدی و اساسی صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه در زمینه فرهنگی دشمن در حال فعالیت است افزود: در حال حاضر نزدیک به سه هزار شبکه ماهواره ای فارسی زبان در کشور فعالیت دارند که همه آنان کیان خانواده‌های ایرانی را مورد حمله قرار داده اند.
پایین‌محلی با بیان اینکه هر قدر در زمینه فرهنگی هزینه کنیم سرمایه است، اظهارکرد: این سرمایه گذاری می تواند برای کشور مفید واقع شود و باید نسبت به حفظ ارزش‌های خود تلاش بسیاری کرد.

captcha