حضور حافظان ماهشهری در دوره‌های آموز‌ش‌های تکمیلی قم
کد خبر: 3336212
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

حضور حافظان ماهشهری در دوره‌های آموز‌ش‌های تکمیلی قم

گروه فعالیت‌های قرآنی: حافظان پنج جزء به بالای قرآن کریم از مؤسسه حجت خاتم ماهشهر به مؤسسه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه قم اعزام می‌شوند.

فاطمه مکوندی، مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم ماهشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: مقرر شده است حافظان پنج جزء بالاتر قرآن کریم که در این مؤسسه قرآنی آموزش دیده‌اند به قم اعزام شوند تا در مؤسسه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه آموزش‌‌های لازم مربوط به حفظ قرآن و مربیگری را فرا گیرند.

وی ادامه داد: همچنین، با شرکت در آزمون علمی ضمن آنکه از نظر کیفی ارزیابی شده گواهی نیز دریافت کنند. قرآن‌آموزان اواخر مرداد و اوایل شهریور به این سفر آموزشی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: ثبت‌‌نام دوره‌های آموزشی مهدقرآن این مؤسسه قرآنی ویژه سنین 6-3 سال آغاز شد که از مردادماه آغاز می‌شوند. همچنین ثبت‌نام دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف قرآنی ویژه بزرگسالان نیز در حال انجام است تا به محض پایان این روند آموزش‌ها آغاز شوند.

مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم ماهشهر با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان نیز با دعوت از کارشناس دینی از قم جلسات تفسیر قرآن، مشاوره در ماهشهر و شهرک‌های آن برگزار شد، گفت: همچنین، در ماه رمضان جشنواره قرآنی در دو بخش زیر 16 سال و بالای 16 سال در رشته‌های حفظ 5 جزء تا حفظ کل قرآن و قرائت میان قرآن آموزان این موسسه قرآنی برگزار شد.

captcha