کار فرهنگی با لباس ارتش موجب افتخار و نیازمند قدر‌شناسی است
کد خبر: 3336327
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
امیر شهرام:

کار فرهنگی با لباس ارتش موجب افتخار و نیازمند قدر‌شناسی است

گروه اجتماعی: معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)تصریح کرد: فعالیت فرهنگی که مزین به لباس مقدس ارتش باشد افتخار است و البته قدرشناسی هم می‌طلبد، مردم ایران نیز در طول ۳۷ سال همیشه حافظ و مدافع اهداف و آرمان‌های نظام بوده و حمایت خود از رهبری به خوبی ایفا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، امیر سرتیپ دوم شاهرخ شهرام، معاون اجرایی قرار گاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) امروز، 6 مرداد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) اراک ضمن گرامیداشت عملیات مرصاد و پیروزی رزمندگان اسلام در این نبرد، از شهید صیاد شیرازی به عنوان یکی از فرماندهان شجاع و با بصیرت این عملیات نام برد.

وی ضمن نکوداشت خاطره شهدای گرانقدر سایت سورباشی، گفت: شهدای رادار سورباشی در زمان عملیات مرصاد با چشمانی بیدار به صورت شبانه‌روزی و سه شیفت مستمر در سایت حضور داشتند و ضمن وارد کردن خسارت زیاد به جنگنده‌های دشمن تا آخرین لحظه مقاومت و گزارش‌های تحرکات جنگنده‌های دشمن را به سایر نیروها اعلام می‌کردند.

امیر شهرام در ادامه شکرگزاری با تأکید بر اینکه کارکنان فرهنگی ارتش به خاطر پوشیدن لباس سربازی باید شکرگزار باشند ادامه داد: فعالیت فرهنگی که مزین به لباس مقدس ارتش باشد افتخار است و البته قدرشناسی هم می‌طلبد، مردم ایران نیز در طول 37 سال همیشه حافظ و مدافع اهداف و آرمان‌های نظام بوده و حمایت خود از رهبری و دولت را به خوبی ایفا کرده‌اند.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام علی محمد روشندل، رئیس عقیدتی–سیاسی مرکز درجه‌داری پدافند هوایی اراک نیز در این مراسم به تشریح ویژگی‌های رفتاری اولیای خدا پرداخت و اظهار کرد: رزمندگان حماسه‌ آفرین هشت سال دفاع مقدس با تأسی به اولیای خدا در مکتب آن حضرات حرکت کرده و اجازه ندادند دشمن گزندی بر اعتقادات آنان وارد کند.

به گفته وی عملیات غرور آفرین مرصاد نماد بصیرت، معرفت و دشمن‌شناسی ملت ایران است، ازاین رو ملت با پیروزی در این عملیات به تمامی دنیا ثابت کرد که  تابع ولایت بوده و در ایمان و استقامت همیشه بیدار و آماده هستند.

همچنین سرهنگ علی حدادی سامانی، فرمانده اسبق مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) اراک نیز در این مراسم از همکاری صمیمانه تمامی کارکنان این یگان با وی تقدیر کرد و افزود: تمامی فعالیت‌های انجام شده در این مرکز مرهون زحمات تمامی افرادی بوده که اکنون به بار نشسته است.

این مقام مسئول در پایان، خطاب به تمامی کارکنان این یگان گفت: از هیچ تلاشی برای مانایی نظام کوتاهی نکرده و از حرکت در مسیر ولایت‌فقیه غافل نباشید؛ چراکه حرکت در این مسیر چراغ روشنی است که شما را از گناه و فساد در امان نگه می‌دارد.

یادآور می‌شود؛ در پایان مراسم از زحمات سرهنگ علی حدادی سامانی تقدیر و فرمانده جدید معارفه شد.

captcha