برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با مضامین قرآنی در فرهنگسرای شهر اراک
کد خبر: 3337609
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
حسنی عنوان کرد:

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با مضامین قرآنی در فرهنگسرای شهر اراک

گروه فعالیت‌های فعالیت قرآنی: مدیرعامل سازمان فرهنگی–ورزشی شهرداری اراک گفت: نمایشگاه توانمندی بانوان اراکی در قالب صنایع دستی، همچون تابلو فرش‌های قرآنی، تهذیب، قلم‌زنی آیات قرآنی از دوشنبه، ۱۲ مرداد به مدت یک هفته برای بازدید علاقه‌مندان، در فرهنگسرای شهر اراک دایر می‌شود.

حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از برپایی نمایشگاهی با محوریت توانمندی بانوان  شهرستان خبرداد.

وی با بیان این مطلب که شهرداری اراک از فعالان حوزه فرهنگی به شمار می‌آید و موفقیت‌های خوبی هم کسب کرده ادامه داد: خوشبختانه اراک یکی از مراکزی است که از وجود بانوان خلاق و مبتکر برخوردارست؛ ازاین رو برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها کمک می‌کند تا حاصل دسترنج خود را در اختیار عموم قرار دهند که هم امرار معاش کرده باشند و هم مردم را با صنایع دستی استان آشنا کرده باشند.

کربلایی حسنی ادامه داد: نمایشگاه توانمندی بانوان اراکی در قالب صنایع دستی، همچون، معرق با مضامین اسلامی و فرهنگی، تابلو فرش‌های قرآنی، تهذیب، قلم‌زنی آیات قرآنی و دیگر هنرهای دستی ارائه می‌شود.

این مقام مسئول در پایان، اظهار کرد: نمایشگاه یاد شده از دوشنبه، 12 مرداد به مدت یک هفته برای بازدید علاقه‌مندان به صنایع دستی استان، در فرهنگسرای شهر اراک برپا می‌شود.

captcha