قلم هوشمند قرآنی با قرائت انحصاری ۷ قاری شیعه تولید شد
کد خبر: 3339127
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

قلم هوشمند قرآنی با قرائت انحصاری ۷ قاری شیعه تولید شد

گروه فضای مجازی: مدیر مؤسسه فرهنگی جهان رایانه کوثر گفت: در این محصول از قرائت ۳۵ قاری استفاده کرده‌ایم که هفت قاری به طور انحصاری شیعه هستند و فایل‌شان تنها در اختیار ماست و هیچ مجموعه‌ای، این فایل‌ها را در دسترس ندارند.

سید محمدامین طالب شهرستانی، مدیر مؤسسه فرهنگی جهان رایانه کوثر، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به تولیدات جدید مؤسسه اظهار کرد: بسته نرم‌افزاری «حقیقت خلقت از نگاه قرآن» که هم‌اکنون تیزرهای تبلیغاتی‌اش از شبکه‌های مختلف صداوسیما پخش می‌شود. در این محصول، 300 موضوع قرآن را واکاوی کرده‌ایم.

وی افزود: از دیگر محصولات می‌توان به «قرآن و عترت» اشاره کرد. این بسته نرم‌افزاری کار تلفیقی از آیات قرآن و احادیث است. در این بسته 10 موضوع قرآنی را در قالب کتابخانه دیجیتال قرآنی عرضه کرده‌ایم.

مدیر مؤسسه فرهنگی جهان رایانه‌ کوثر تصریح کرد: قلم هوشمند قرآنی امین، از دیگر محصولات است که تلاش کرده‌ایم تا حتی افراد کم سواد عربی، بی‌سواد عربی و نابینایان از خواندن قرآن محروم نشوند و بتوانند از این محصول بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در این محصول از قرائت 35 قاری استفاده کرده‌ایم که هفت قاری به طور انحصاری شیعه هستند و فایل‌شان تنها در اختیار ماست و هیچ مجموعه‌ای این فایل‌ها را در دسترس ندارند.

شهرستانی ادامه داد: از دیگر امکانات این قلم هوشمند می‌توان به ترجمه 12 زبان زنده دنیا، کل نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه به دو زبان فارسی و عربی، قرائت مجلسی قاریان جهان اسلام، آموزش روانخوانی و تجوید قرآن را در کتابچه‌ اشاره کرد.

captcha