جهاد دانشگاهی پلی میان دانشگاه و صنعت است
کد خبر: 3339758
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
آیت الله طباطبایی نژاد:

جهاد دانشگاهی پلی میان دانشگاه و صنعت است

گروه سیاسی: امام جمعه اصفهان گفت: هدف از تشکیل جهاد دانشگاهی ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت است تا بتواند نیازهای جامعه را در این زمینه فراهم کند .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه اصفهان  با اشاره به رویداد فتح اندلس،  اظهارکرد: مسلمانان بعد از فتح اندلس آن را 600 سال در دست داشتند، اما  به دلیل بروز برخی انحرافات و بی بند و باری در بین آن ها، مسیحیان توانستند که مسلمانان را شکست بدهند .
وی با بیان اینکه  غربی ها می خواهند از طریق وارد کردن فرهنگ غربی کاری کنند همانگونه که  مسلمانان،  اندلس را تحویل آن ها دادند ما نیز ایران  را تحویل آن ها بدهیم ، افزود: آن ها درصد هستند تا به روش های مختلف اعتقادات دینی مردم و به خصوص جوانان ایران و دیگر کشورهای مسلمان را منحرف کرده و از بین ببرند .
امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، بیان کرد: هدف از تشکیل جهاد دانشگاهی پلی میان دانشگاه و صنعت  است تا بتواند نیازهای جامعه را در این زمینه فراهم کند .
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در ادامه به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره کرد و گفت: امام صادق (ع) در گسترش و احیاء اسلام ناب محمدی (ص)تلاش زیادی داشته اند به طوری که
ایشان در دوران زندگانی خود سعی داشتند که مردم به خصوص جوانان را نسبت به تفکر شیعه آگاه کنند و بر همین اساس  طرفداران این امام را شیعه جعفری می‌ گویند.
وی افزود:  براین اساس باید گفت که اگر تلاش های امام صادق (ع) نبود، برخی قیام عاشورا ، احکام دینی اسلام و در مجموع راه و خط فکری پیامبر (ص) را تحریف می کردند .
امام جمعه اصفهان همچنین به 17 مرداد سالگرد شهادت محمود صارمی،  خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اشاره کرد و روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان این عرصه  تبریک گفت.

captcha