برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان
کد خبر: 3340131
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
قاسمی خبر داد:

برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین از برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال در این استان خبر داد.

مهران قاسمی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: دومین دوره مسابقات قرآن جوانان و ورزشکاران در یازده رشته‌ قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ یک جزء، حفظ 3 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20جزء، دل نگاشته، حفظ احادیث موضوعی، حفظ آیات موضوعی و مفاهیم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گروه سنی برادران و خواهران بین 15 تا 29 سال از مخاطبان شرکت در این مسابقات هستند.

قاسمی تأکید کرد: ورزشکاران و جوانان علاقمند به شرکت در این مسابقات تا پایان مرداد ۹۴ فرصت دارند جهت ثبت نام و کسب اطلاع از منابع به ادارات ورزش و جوانان شهرستان محل زندگی خود مراجعه و یا با شماره 02833570650 معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین تماس حاصل کنند. 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان یادآور شد: دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت شهرستانی و استانی برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنان خود در این زمینه، تصریح کرد: برندگان این مسابقات به مرحله کشوری که در زمستان سال جاری برگزار می‌شود راه می‌یابند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهید
|
-
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۶
0
0
جناب قاسمی امیدوارم خصوصیات شهیدفهمیده رااخلاقیات اوراسرلوحه کارخودقراردهید....
captcha