جمعی از مسئولان پدافند هوایی اراک از خبرگزاری ایکنا بازدید کردند
کد خبر: 3340299
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
به مناسبت روز خبرنگار؛

جمعی از مسئولان پدافند هوایی اراک از خبرگزاری ایکنا بازدید کردند

گروه اجتماعی: به مناسبت روز خبرنگار جمعی از مسئولان پدافند هوایی مرکز آموزشی حضرت علی اکبر(ع) اراک به همراه سربازان تحت آموزش این مرکز از مجموعه ایکنای مرکزی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی،  روز گذشته، 17 مرداد به مناسبت روز خبرنگار جمعی از مسئولان پدافند هوایی مرکز آموزشی حضرت علی اکبر(ع) اراک به همراه جمعی از سربازان تحت آموزش این مرکز از مجموعه ایکنای مرکزی بازدید کردند.

 

حجت‌الاسلام علی محمد روشندل، مسئول عقیدتی – سیاسی این مرکز گفت: آگاهی بخشی به جامعه و تنویر افکار عمومی وظیفه خبرنگاران در حوزه‌های مختلف است و با توجه به اینکه خبرنگاری از مشاغل سخت در جوامع شناخته می‌شود؛ ازاین رو فعالان این حوزه باید با مسئولیت‌پذیری، تعهد و دلسوزی به اهداف نظام جامه عمل بپوشانند.

وی خبرنگاران را به داشتن وجدانی بیدار و به تصویر کشیدن واقعیت‌ها به منظور رفع مشکلات جامعه و اعتلای بنیان اصول اعتقادی نظام توصیه کرد و خبرنگاران را افسران جنگ نرم خواند.

جودکی دبیر خبرگزاری نیز در ادامه بازدید، توضیحاتی درباره چگونگی تهیه خبر، وظایف خبرنگاری و عملکرد ایکنا، به سربازان همراه ارائه داد.

captcha