نوای همدلی و همزبانی در کنار دختران موسسه همدم طنین‌انداز شد
کد خبر: 3342839
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
با حضور خبرنگاران؛

نوای همدلی و همزبانی در کنار دختران موسسه همدم طنین‌انداز شد

گروه اجتماعی: امروز اصحاب رسانه مشهد با حضور در میان مددجویان موسسه همدم که از جنس دیگری بود، نوای همدلی و همزبانی را در این مکان طنین انداز کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم تجلیل از روز خبرنگار به همت موسسه خیریه توانبخشی همدم ـ فتح المبین با حضور اصحاب رسانه ظهر امروز، 22 مردادماه در تالار همایش این موسسه برگزار شد.

در این مراسم اصحاب رسانه با حضور در میان مددجویان موسسه همدم نوای همدلی و همزبانی را در این مکان طنین انداز کردند تا روزی خاطره انگیز برای این مددجویان رقم بخورد.

زهرا حجت، مدیر عامل موسسه خیریه همدم در آغاز مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از مشارکت خبرنگاران در این مراسم عنوان کرد: افتخار داریم که در موسسه همدم به 400 دختر معلول بی سرپرست خدمت کنیم.

سید جلال فیاضی، فعال رسانه ای و عضو شورای شهر مشهد، نیز در ادامه با بیان اینکه در این مجموعه برای اهالی رسانه خبرهای زیادی وجود دارد که تاکنون از آن غفلت شده است، عنوان کرد: شاید این جلسه تلنگری باشد تا پس از این به سراغ خبرهای ناب اینجا بیاییم.

وی ابراز کرد: هر یک از 400 دختری که اینجا هستند، یک خبر ناب برای مردم محسوب می شوند که این امر هم می‌تواند عبرت‌آموز و امیدآفرین باشد و هم حرکت و عشق ایجاد کند.

فیاضی با بیان اینکه امیدواریم این حضور فقط به روز خبرنگار منحصر نشود، خواستار حضور هرچه پررنگ تر خبرنگاران در این مؤسسه شد و اظهار کرد: امیدواریم خبرنگاران حضور و همنشینی بیشتری با مددجویان این موسسه داشته باشند زیرا این دختران، مجسمه نشاط و الگوی پویایی و تلاش هستند.

این فعال رسانه ای گفت: دختران اینجا با وجود نداشته ها از داشته هایشان به خوبی استفاده می کنند لذا با هر کدام از آنها که بنشینید می توانید ساعتها خبر ناب برای خوانندگانی که از دعواهای سیاسی خسته شده‌اند، تولید کنید.

علیرضا سپاهی، شاعر و  مدیر روابط عمومی موسسه خیریه همدم ـ فتح المبین در ادامه با بیان اینکه هر یک از این بچه ها خودشان شعرهای ناب هستند، ابراز کرد: تمام افراد این موسسه با عشق کار کرده و حتی گاهی از خودشان نیز هزینه می کنند.

وی با بیان اینکه اینجا حقیقتا دنیای بزرگی دارد و مصداق اتم و چشمه جوشان خبر است، عنوان کرد: درهای روابط عمومی این موسسه 24 ساعته برای اهل قلم باز است تا بتوانیم پیام حضور باصفای این دختران معصوم را به جامعه منتقل کنیم و علاقه مندان بهتر در جریان این امر قرار گیرند.

سپاهی اضافه کرد: پیماننامه خیر و خبر نیز آماده شده است که در واقع قراردادی است بین موسسه همدم و اهل قلم و به زودی پوستر هم خواهد شد تا ان شاءلله از یکدیگر بی خبر نمانیم و در نشر خیر بکوشیم.

بر اساس این گزارش، طی این مراسم دو نفر از دختران موسسه همدم به نامهای ندا و مهتاب قطعات زیبایی را به صورت دکلمه اجرا کردند. اجرای همخوانی زیبای دختران موسسه همدم نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.

پس از آن اصحاب رسانه با همراهی علیرضا سپاهی، مدیر روابط عمومی این موسسه و سیدجلال فیاضی، فعال رسانه‌ای و عضو شورای شهر مشهد به بازدید از بخش‌های مختلف این موسسه پرداختند.

یادآور می‌شود، پایان‌بخش این مراسم، صرف ناهار، امضای پیمان نامه خیر و خبر و تقدیر از خبرنگاران بود.

captcha