بخش کتبی بیستمین جشنواره قرآن و عترت نفرات برتر خود را شناخت
کد خبر: 3344813
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
با اعلام معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت؛

بخش کتبی بیستمین جشنواره قرآن و عترت نفرات برتر خود را شناخت

گروه سلامت: نتایج مسابقات تعدادی از رشته‌های بخش کتبی و پژوهشی بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از سوی معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) و بنابر اعلام کمیته مسابقات بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، نتایج مسابقات تعدادی از رشته‌های بخش کتبی و پژوهشی و فلسفه و مبانی سلامت بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به شرح ذیل اعلام شد:‌

در رشته فلسفه و مبانی سلامت؛ آناهیتا معاونی از دانشگاه علوم پزشکی ایران در بخش اساتید حائز رتبه برتر شد. همچنین در بخش کارکنان علی نائیجیان از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ندیمه حسام پور از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حائز رتبه های اول و دوم را از آن خود کردند.

در بخش دانشجویی فلسفه و مبانی سلامت نیز مرضیه محمدی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و خدیجه صادقی از دانشگاه علوم پزشکی قم و نیز آزیتا جابری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

بر اساس این گزارش در رشته احکام نیز دانشجویان الهه فدایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علی شوکتی نیا از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اسماء دهقانی از دانشگاه علوم پزشکی بم حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش کارمندان احکام آمنه اکبری از دانشگاه علوم پزشکی سمنان، معصومه نظری از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، سمانه امیدی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حائز رتبه‌های برتر شدند.

در بخش اساتید جعفر حسن‌زاده از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مریم رمضانی از دانشگاه علوم پزشکی گناباد و فاطمه اولیا از دانشگاه علوم پزشکی یزد رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش ادعیه و احادیث، دانشجویان عاطفه شریفی از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، معصومه حاجی زاده از دانشگاه علوم پزشکی بابل، مریم سامی از دانشگاه علوم پزشکی اراک حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش کارکنان این رشته نیز عارفه رحیم خانلی از دانشگاه علوم پزشکی جهرم، فاطمه شریفی از دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فاطمه اسدی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان حائز رتبه برتر شدند.

در بخش اساتید مرضیه کارگر جهرمی از دانشگاه علوم پزشکی جهرم، محمد مهدی‌زاده از دانشگاه علوم پزشکی بابل و محمود رجبی از دانشگاه علوم پزشکی اراک رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

در رشته نقد کتاب در بخش دانشجویی زهره سادات سید مقتدایی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فریبا خانی‌پور از دانشگاه علوم پزشکی شیراز حائز رتبه‌های اول و دوم شدند، در بخش کارمندان نیز احسان حیدری از دانشگاه علوم پزشکی اهواز سوم شد.

این گزارش می ‌افزاید در بخش تلخیص کتاب نیز زهرا سرافراز از دانشگاه یزد، سمیه سیفی از دانشگاه علوم پزشکی ایلام و علیرضا اشرفی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان حائز رتبه‌های برتر شدند.

در طرح های پژوهشی نیز محمد ذوالعدل از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و محتشم غفاری از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شایسته تقدیر تشخیص داده شدند.

همچنین در بخش تالیف کتاب نیز داوود فرج زاده از دانشگاه بقیه الله(عج)، علی زارعی از دانشکده آباده و عزیز شهرکی واحد از دانشگاه علوم پزشکی زابل رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش ایکنا دانشجویان مصطفی صالحی زاده از شیراز، سید محمد هروی از بجنورد و رسول بازدار از دانشگاه اهواز برای کسب رتبه‌های برتر در رشته مداحی با هم  به رقابت می‌پردازند. همچنین در بخش کارکنان حمزه عسگری از دانشگاه شاهد، وحید حاج آبادی از دانشگاه اراک، میرنادر جعفری از دانشگاه اردبیل، محمد یعقوبی از تربت حیدریه و سید مصطفی آقاجانی از دانشگاه بقیه الله در این رقابت حضور دارند.

در رشته اذان دانشجویان شهاب الدین اردکانی از بقیه الله، مهدی قاسمی از اردبیل، سید مصطفی حسینی از قزوین، محمد دهشت از هرمزگان و در بخش کارکنان مهرداد الماسی از ایلام، محمد زمانی از مازندران، محمد قلی پور ارومیه، مهدی مطهری تبار از دانشگاه کاشان و سید مجتبی میرجلیلی از دانشگاه مشهد با هم به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین گروه‌های تواشیح دانشگاه‌های یزد، بقیه‌الله و الغدیر شیراز با هم در مرحله نهایی رقابت خواهند کرد.

captcha