آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای قزل‌داغ ماکو
کد خبر: 3354625
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای قزل‌داغ ماکو

گروه اجتماعی: عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه خیرساز با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران و مسئولان اجرایی شهرستان روستای قزل‌داغ ماکو گلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، حسین فروزان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، در آیین کلنگ زنی این مدرسه با بیان اینکه از فعالیت رسمی منطقه آزاد بطور رسمی 19 ماه می گذرد، گفت: برای بهسازی و تجهیز مدارس منطقه آزاد ماکو 5 میلیارد ریال اعتبار ترزیق شده است.

وی با بیان اینکه آینده این منطقه در اثر سرمایه گذاری‌ها بسیار درخشان است،اضافه کرد: آینده این منطقه متعلق به فرزندانی است که در این مدارس در حال تحصیل هستند.

محمد علی پور نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و ماکو هم در این آیین ضمن تبریک هفته دولت گفت: جای دارد از خیرینی که در امر مدرسه سازی تلاش می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

وی وجود منطقه آزاد را در این منطقه نعمت بسیار بزرگی دانست و افزود: با سرمایه گذاریهای صورت گرفته در این منطقه مشکل اشتغال و بیکاری هم حل خواهد شد.

نماینده مردم ماکو گفت: این چندمین مدرسه خیر ساز که با مشارکت سازمان منطقه آزاد ماکو در حال ساخت است و امیدوارم این مشارکت ها همچنان تدوام داشته باشد.

captcha