دارالقرآن جوادیه شیراز، ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود
کد خبر: 3356012
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

دارالقرآن جوادیه شیراز، ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: شهردار منطقه ۶ شیراز با اشاره به احداث دارالقرآن جوادیه در این منطقه گفت: به یاری خدا این دارالقرآن روز ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

اسماعیل صالحی، شهردار منطقه 6 شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، از احداث یک دارالقرآن در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت توجه به آموزه‌های قرآنی و همچنین، لزوم توسعه فرهنگ مذهبی و قرآنی در جامعه و از آنجایی که منطقه 6 شهرداری شیراز فاقد یک مرکز دارالقرآن بود، به یاری خدا چنین مرکزی به‌زودی در شهرک جوادیه شیراز راه‌اندازی خواهد شد.
وی اظهار کرد: هدف از احداث این دارالقرآن، ترویج آموزه‌های قرآن جهت تحقق سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری است که قطعاً به وسیله ترویج  این آموزه‌ها چنین چشم‌اندازی محقق خواهد شد.
صالحی با بیان اینکه دارالقرآن جوادیه در 22 بهمن سال جاری افتتاح خواهد شد، گفت: کلنگ احداث این دارالقرآن در فروردین‌ماه سال جاری به زمین زده شد که به یاری خدا در ایام دهه فجر نیز افتتاح می‌شود.
شهردار منطقه 6 شهر شیراز، هزینه احداث این دارالقرآن را 400 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این دارالقرآن در مساحتی به متراژ 360 متر مربع احداث خواهد شد که در آن کلاس‌های آموزشی قرآن و احکام و عقاید و همچنین کتابخانه قرآنی و مذهبی راه‌اندازی و برپا می‌شود.
وی همچنین، در ادامه، از افتتاح دو فرهنگسرای جوادیه و محله دینکان در این منطقه از شهرداری شیراز خبر داد و گفت: به یاری خدا این دو فرهنگسرا نیز در 22 بهمن سال جاری افتتاح خواهد شد.

captcha