مسئولان و مردم در حوزه تفکرات اسلامی حرکت کنند
کد خبر: 3357978
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

مسئولان و مردم در حوزه تفکرات اسلامی حرکت کنند

گروه سیاسی: امام‌جمعه کرمانشاه گفت: همه مسئولان و مردم باید در حوزه تفکرات اسلامی حرکت کنند و از این دایره خارج نشوند و هرگونه نظر و عقیده‌ای باید در این چارچوب مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه دراستان و امام‌جمعه کرمانشاه درخطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، گفت: در بحث هسته‌‌ای و برجام و دیگر موارد نباید از وجود مجلس و ظرفیت‌های آن غافل باشیم.

وی با اشاره به اینکه در اصل مذاکرات ایران با کشورهای مقابل در بحث هسته‌ای، حل مسایلی مانند تحریم‌ها بود، افزود: این روز‌ها موضوعاتی مطرح می‌‌شود که به هیچ وجه با مسئله و فلسفه توافق‌نامه هم‌خوانی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: مسئولان و مردم باید در حوزه تفکرات اسلامی حرکت کنند و از این دایره خارج نشوند.

آیت‌الله علما گفت: هشدار می‌‌دهم که نباید فریب دشمنان را بخوریم، آنان حتی اگر قرآن را بر روی دستان خود بگیرند بازهم قابل اعتماد نیستند، زیرا در منطقه می‌‌بینیم با جنگی که به راه انداخته‌اند هزاران زندگی را به نابودی و فلاکت کشیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: ظرفیت‌‌های موجود در ایران به میزانی است که این کشور توانایی اداره جمعیتی نزدیک به ۲۰۰ میلیون نفر را دارد، زیرا این کشور از علم، معنویت و صنعت برخوردار است.

آیت‌الله علما گفت: اگر اقتصاد مقاومتی به صورت کامل و اصولی به اجرا گذاشته شود بی‌ شک اقتصاد ایران به اقتصاد داخلی خود متکی خواهد شد و تحریم‌ ها و این‌گونه مسایل دیگر روی آن تأثیری نخواهد داشت.

captcha