تجدید چاپ کتاب «دختر شینا» با طرح جلدی جدید
کد خبر: 3360406
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

تجدید چاپ کتاب «دختر شینا» با طرح جلدی جدید

گروه اندیشه: کتاب «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی‌زاده پیرامون زندگی سردار شهید ستار ابراهیمی هژیر با طرح جلد جدید در همدان منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، «دختر شینا» نوشته بهناز ضرابی‌زاده پیرامون زندگی سردار شهید ستار ابراهیمی هژیر با طرح جلد جدید در همدان منتشر و روانه بازار کتاب شد.

بهناز ضرابی‌زاده در «دختر شینا» قدم به قدم وارد زندگی قدم‌خیر محمدی کنعان همسر سردار شهید ستار ابراهیمی هژیر شده است تا زندگی او با این سردار شهید را روایت ‌کند و همدم شب‌های تنهایی این زن و فرزندانش شود؛ شب‌هایی که قدم خیر و فرزندانش وضعیت قرمز و بمباران را تجربه می‌کردند و پدر در مناطق جنگی مشغول دفاع در برابر دشمن بود.

این کتاب حکایتی از یک زندگی در پشت صحنه جنگ است؛ خاطرات زنی که درطول هشت سال ازدواجش با یکی ازسرداران دفاع‌مقدس، با دشواری‌های دوری همسر و بزرگ کردن فرزندانش، کنار آمد و به تنهایی زندگی‌ را اداره کرد، چهار دختر و یک پسر به دنیا آورد و همسرش فقط موقع به دنیا آمدن یکی‌شان در کنارش بود.

«دختر شینا» از معدود کتاب‌های خاطرات است که زندگی پرفراز و نشیب یک دختر جوان روستایی را در برابر چشمان ما به نمایش می‌گذارد، دختری که آن‌قدر می‌ایستد و می‌افتد و دوباره برمی‌خیزد تا جنگ را تحقیرکند.

این کتاب از 19 فصل تشکیل شده و از روایت کودکی قدم خیر آغاز می‌شود؛ از زمانی که نامش را به خاطر قدم خوشی که داشت «قدم خیر» گذاشتند تا زمانی که حماسه زندگی‌اش را در پشت جبهه‌ها رقم زد.

یادآور می‌‌شود، علاقمندان می‌توانند جهت تهیه این کتاب به نمایندگی انتشارات سوره واقع در سینما قدس همدان مراجعه نمایند.

captcha