رژیم صهیونیستی با وجود روحیه مقاومت، روی آسایش را نخواهد دید
کد خبر: 3361327
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

رژیم صهیونیستی با وجود روحیه مقاومت، روی آسایش را نخواهد دید

گروه سیاسی: امام‌جمعه موقت کیش گفت: با روحیه مقاومت موجود در جهان تا ۲۵ سال آینده نامی از رژیم غاصب صهیونیست باقی نخواهد ماند و هیچ‌گاه روی آسایش و آرامش را نخواهد دید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام سیدعلی سیدین، امام‌جمعه موقت کیش دیروز، 20 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی امور زندگی با یادآوری بیانات اخیر رهبر معظم در دیدار با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم گفت: معظم له در این دیدار به سخنان امام راحل(ره) که آمریکا شیطان بزرگ است اشاره کردند و فرمودند مراقب باشیم شیطانی که از در بیرون رفت به بهانه‌های مختلف از پنجره باز نگردد.

وی اظهار کرد: معظم له همچنین، در این دیدار به تلاش خوب تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای اشاره داشتند و تأکید کردند که تنها در بحث هسته‌ای به طرف مقابل اجازه مذاکره داده شده و در هیچ مورد دیگری به آن‌ها اجازه داده نشده و نمی‌شود.
امام‌جمعه موقت کیش موضوع مطرح شده دیگر در این دیدار را ادعای رژیم اشغالگر قدس مبنی بر اینکه با توافق صورت گرفته بین ایران و قدرت‌های بزرگ، تا 25 سال آینده از دغدغه ایران آسوده هستیم دانست و گفت: با روحیه مقاومت موجود در جهان تا 25 سال آینده نامی از رژیم غاصب صهیونیست باقی نخواهد ماند و هیچ‌گاه روی آسایش و آرامش را نخواهد دید.

سیدین به سالروز پیوند آسمانی حضرت فاطمه زهرا(س) و امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و گفت: از این ازدواج موفق می‌توان درس‌های زیادی گرفت و آن را در زندگی بکار بست.

خطیب جمعه کیش اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود به سادگی که اساس ازدواج در اسلام است اشاره کردند و فرمودند باید ازدواج را ساده گرفت و از ریخت و پاش‌های اضافی که سبب گرفتاری زوجین و اطرافیان می‌شود پرهیز کنیم.

سیدین با بیان اینکه سن ازدواج در کشور بالا رفته است گفت: روایات زیادی در اسلام آمده است که ازدواج جوانان در سنین کمتر برکات زیادی به همراه دارد و خداوند از فضل خود افراد را بی نیاز می‌کند.

سیدین با تسلیت شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: ایشان به‌عنوان جوان‌ترین امام در سن 35 سالگی به شهادت رسیدند و با سیاست‌‌های خود نگذاشتند مأمون خلیفه عباسی به اهداف خود دست یابد.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه عمر انسان را به‌عنوان توفیقی بزرگ به انسان عنوان کرد و گفت: انسان‌ها نیز باید آن را در مسیری درست و حرکت به‌سوی کمال صرف کند.
خطیب جمعه کیش به ویژگی‌های اهل ایمان از نظر امام جواد(ع) اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند مومن نصیحت دوستانه و نقاط ضعف خود را باید بپذیرد و در مقابل بیان معایب خود از سوی دوستان، ترشرویی نکند، کسانی که از شنیدن معایب خود بیمناک باشند راه کمال را طی نخواهند کرد.
وی در پایان پرهیز از تکبرورزی، دستگیری از مردم را از ویژگی‌های اهل ایمان برشمرد و گفت: مسلمان و مؤمن کسی است که مردم از دست و زبان او در امان باشند.
یادآور می‌شود، نماز جمعه این هفته کیش با حضور مردم مؤمن و ولایت‌مدار در مسجد خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.

captcha