اعلام چهارمین فراخوان گردان کوثر اراک ویژه بانوان بسیجی
کد خبر: 3361530
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

اعلام چهارمین فراخوان گردان کوثر اراک ویژه بانوان بسیجی

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: چهارمین فراخوان گردان کوثر اراک با هدف حفظ انسجام و اعتلای توان رزمی گردان با حضور ۲۳۴ بانوی بسیجی در مرکز آموزش بسیج سپاه روح‌الله استان برگزار می‌شود.

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: اهداف فرهنگی که سپاه و بسیج  در نظام اسلامی دنبال می‌کنند در راستای پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد مناسب  با خطراتی است که جوانان را به لحاظ اعتقادی تهدید می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک  ادامه داد: ارتقای بصیرت دینی، معرفت الهی و مبارزه جدی با جنگ نرم را از اهم فعالیت‌های بسیج و سپاه است که در همین راستا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف همچون عقیدتی، سیاسی و امداد و نجات  می‌کند.

رضایی برنامه‌های برگزار شده در حوزه بسیج را  تداوم بخش ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: آشنایی جوانان و نوجوانان از ارزش‌های دفاع مقدس باید با برنامه‌ریزی دقیق و همراه با برگزاری دوره‌های آموزشی باشد در همین راستا چهارمین فراخوان گردان کوثر اراک با هدف حفظ انسجام و اعتلای توان رزمی گردان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: سپاه با اعلام فراخوان‌های متعدد قصد دارد تا بسیجیان را با فنون اولیه نیازهای لازم در دوران نبرد آشنا کند، برگزاری کلاس‌های آموزشی در خصوص نحوه برخورد با  نا آرامی‌ها، حضور درمیدان تیر، آشنای با اسلحه‌های مختلف و نحوه باز و بسته کردن این ابزار جنگی از جمله برنامه‌های این فراخوان است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک در پایان، با اشاره به اینکه فراخوانی گردان‌های کوثر جنبه آموزشی داشته و تمامی اساتید حاضر سعی در القای درست مفاهیم در حوزه‌های مختلف را دارند، تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون فراخوانی‌های انجام شده  با موفقیت روبه رو بوده و این مهم در نظر سنجی بسیجیان احساس می‌شد.

یادآور می‌شود، مرحله چهارم فراخوان گردان‌های کوثر از صبح امروز، 21 شهریور با حضور 234  خواهر بسیجی در مرکز آموزش بسیج سپاه روح‌الله استان آغاز و تا شامگاه ادامه دارد.

captcha