مراسم تجلیل از جانباز همدانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3363213
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

مراسم تجلیل از جانباز همدانی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان از رونمایی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» و تجلیل از رزمنده جانباز «علی خوش‌لفظ» خبر داد.

مجید زوجاجی، مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: در استان همدان ستادی با نام ستاد نکوداشت اسوه‌های مقاومت متشکل از استانداری، حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار، سپاه انصارالحسین(ع)، صدا و سیمای مرکز همدان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: این ستاد اقدام به برگزاری برنامه نکوداشت چهره‌های شاخص مقاومت و ایثار کرده که در دومین گام فعالیت‌های خود و با حضور رزمندگان، فرماندهان دوران دفاع مقدس و علاقمندان، در مراسمی از رزمنده جانباز،«علی خوش‌لفظ» تجلیل خواهد نمود.

مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان همدان اضافه کرد: حوزه هنری استان همدان در این مراسم از کتاب خاطرات علی خوش‌لفظ که توسط حمید حسام گردآوری شده‌است نیز رونمایی خواهد کرد.

وی بیان کرد: کتاب «وقتی مهتاب گم شد» از انتشارات سوره مهر در 652 صفحه به قلم حمید حسام است، که در آن خاطرات جانباز 70 درصد همدانی را روایت می‌کند، که در 16 سالگی به جبهه رفته و از همانجا پس از آشنایی با حاج احمد متوسلیان به صف شناساگران دشمن می‌پیوندد.

captcha