اجرای 140 ویژه‌برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در گناباد
کد خبر: 3365107
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

اجرای 140 ویژه‌برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در گناباد

گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد از اجرای بیش از ۱۴۰ برنامه مهم همزمان گفت: این برنامه‌ها توسط ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان گناباد اجرا می‌شود.

علی ابراهیم‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از اجرای بیش از ۱۴۰ برنامه مهم همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها توسط ناحیه، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان گناباد اجرا می‌شود.

وی نمایش اقتدار ایران اسلامی به دشمنان را از مهم‌ترین اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان و اظهار کرد: تبیین قدرت دفاعی و بازدارندگی انقلاب اسلامی، بیان درس‌های دوران دفاع مقدس، نهادینه‌کردن ارزش‌های مقاومت و ایثار و شهادت و آشناکردن نسل جوان با فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های مختلف در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به رشادت و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس اظهار کرد: خوشبختانه ایران اسلامی به برکت خون شهدا، ایثارگری جانبازان و رزمندگان و تبعیت از ولایت فقیه، کشوری با اقتدار و امنیت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد، رژه نیروهای مسلح و بسیجیان شهرستان گناباد را اولین برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان و ابراز کرد: خاطره‌گویی رزمندگان و برگزاری نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های روز اول هفته دفاع مقدس است که با شعار «سلحشوران و پایمردی» برگزار می‌شود.

ابراهیم‌زاده، به صدا درآمدن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس شهرستان گناباد همزمان با اول مهرماه را از جمله برنامه‌های دومین روز از هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در این روز که به نام «روحانیت، علم و دانش‌پژوهی، سربازان» نامگذاری شده است، علاوه بر دیدار اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با امام جمعه گناباد و غبارروبی مزار شهدا، مجتمع فرهنگی ـ ورزشی شهید فدوی و بومی‌سازی دستگاه هوشمند چاه کشاورزی با سیستم کنترل دیجیتال و ماهواره افتتاح خواهد شد.

وی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهدای زیبد، نشست منتظران مهدی(عج)، افتتاح مزار شهدای نوغاب، مراسم پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس و تولیدات حلقه‌های صالحین در مسجد جوادالائمه(ع) را از مهم‌ترین برنامه‌ها در سومین و چهارمین روز از هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی ادامه داد: در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس که با شعار «دفاع همه جانبه، جوانان، پشتیبانی مردمی و اصناف» نامگذاری شده است، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، بسیجیان و مسئولان، جلسه شورای راهبردی بسیج فرهنگیان و تقدیر از بسیجیان نمونه و جانباز پایگاه عفاف شهرستان گناباد برگزار می‌شود.

ابراهیم‌زاده، تشکیل کارگروهی پیرامون گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانشجویان را از جمله مهم‌ترین برنامه های ششمین روز از هفته دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: پیاده‌روی به سمت گلزار شهدای گمنام، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری جلسه توانمندسازی معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن، تقدیر از بسیجیان نمونه و خاطره‌گویی فرماندهان دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت دو روز پایانی هفته دفاع مقدس در شهرستان گناباد است.

captcha