ثبت نام ترم پائیزی آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه در کاشان آغاز شد
کد خبر: 3370896
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
به همت مؤسسه امیرالمؤمنین‌(ع)؛

ثبت نام ترم پائیزی آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه در کاشان آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام ترم پائیزی آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه توسط مؤسسه امیرالمؤمنین‌(ع) کاشان آغاز و تا ۲۵ مهر‌ماه ‌ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین‌(ع) کاشان با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از برگزاری و اتمام کلاس‌های «بهترین تابستان عمرمن» در فصل تابستان، مؤسسه امیرالمؤمنین‌(ع) کاشان طبق سنوات گذشته، از علاقه‌مندان در کلاس‌های روزانه این مؤسسه ثبت نام می‌کند که عموم مردم از مرد و زن از تمامی سنین می‌توانند در کنار امور روزمره خویش، با ثبت نام و حضور در این کلاس ها، به آشنایی و آموزش آموزهای دینی از جمله قرآن و نهج‌البلاغه بپردازند.

مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین‌(ع) کاشان در‌خصوص فعالیت‌های در‌نظر گرفته شده در شعب بانوان تصریح کرد: حفظ 3 ساله و 6 ساله کل قرآن کریم، حفظ هفتگی نهج‌البلاغه، تدبر در قرآن کریم، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، آموزش روخوانی و روانخوانی خردسالان و بزرگسالان و صوت، لحن و تجوید قرآن کریم و آموزش اشاره قرآن و نهج‌البلاغه ویژه خردسالان 4 تا 6‌ سال از این جمله است.

وی درخصوص کلاس‌های پیش‌بینی شده در شعبه آقایان اظهار کرد: حفظ قرآن و نهج‌البلاغه، مفاهیم و معارف قرآن و نهج‌البلاغه، تثبیت حفظ قرآن کریم ویژه حافظان قرآن، آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید ، صوت و لحن قرآن از جمله عناوینی است که برای علاقه‌مندان در‌نظر گرفته‌ایم.

‌حسن‌زاده علاوه بر کلاس‌های یاد شده، گفت: هم زمان با ثبت نام ترم پائیزی، سایر فعالیت‌های این مؤسسه شامل مدارس شبانه‌روزی حفظ یکساله قرآن و نهج‌البلاغه همراه با ترجمه و تفسیر، طرح ملی تلاوت قرآن کریم ویژه نوجوانان پسر 8 تا 14 سال، کلاس‌های آموزشی مناجات‌خوانی و مدیحه‌سرایی، آمادگی، پیش‌دبستان و دبستان قرآن جنت در 3 شعبه مجزا و... هم‌چنان با قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است؛ بانوان علاقه‌مند می‌توانند جهت ثبت نام به شعبه 1 بانوان واقع در خیابان اباذر، جنب ساختمان مرکزی شهرداری، کوی شهید قطان مراجعه یا با شماره تلفن 55446323 تماس حاصل کنند یا به شعبه 2 خواهران واقع در سه‌راه مدرس، ابتدای بلوار شهید مفتح مراجعه یا باشماره تلفن 55542106 تماس حاصل کنند.


یادآور می‌شود، آقایان نیز می‌توانند به شعبه برادران این مؤسسه واقع در میدان کمال‌الملک، جنب بازار رضا مراجعه یا به شماره تلفن 55472801 تماس حاصل کنند.

captcha