مؤسسه جامعه‌القرآن زنجان به عنوان ۲۰مؤسسه برتر در سطح کشور معرفی شد
کد خبر: 3374343
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مؤسسه جامعه‌القرآن زنجان به عنوان ۲۰مؤسسه برتر در سطح کشور معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم و اهل‌بیت(ع) زنجان، گفت: امسال برای چهارمین سال متوالی مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم زنجان به عنوان ۲۰ موسسه برتر کشور از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.

مهری خدیری، مسئول مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم و اهل‌بیت(ع) زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان با اشاره به معرفی مؤسسات قرآنی برتر در آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد، اظهار کرد: امسال برای چهارمین سال متوالی مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم زنجان به عنوان 20 مؤسسه برتر کشور از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد.
وی با بیان اینکه آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد هرسال در دو نوبت در ماه‌های اردیبهشت و آبان برگزار می‌شود، ادامه داد: مؤسساتی در آزمون قرآن و عترت وزارت ارشاد موفق هستند که حضوری فعال داشته باشند و مؤسسات با رویکرد آموزشی بیشترین حضور را در آزمون دارند.
مسئول مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم و اهل‌بیت(ع) زنجان ملاک معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اعلام مؤسسات برتر تعداد شرکت کنندگان و درصد قبولی در آزمون سراسری قرآن کریم عنوان کرد و گفت: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسامی 20 مؤسسه موفق کشور را در آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد اعلام کرد که مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم زنجان به عنوان یکی از 20 مؤسسه موفق کشور معرفی شده است .
خدیری در پایان یادآور شد: قرآن‌آموزان مؤسسه جامعة‌القرآن‌الکریم زنجان نیز همواره رتبه‌های برتر را در این آزمون کسب کرده و بدین ترتیب موفقیتی دیگر را برای مؤسسه قرآنی رقم می‌زنند.

captcha