دانشجو باید اوضاع جهان اسلام را رصد کند
کد خبر: 3379589
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
آیت‌الله نمازی:

دانشجو باید اوضاع جهان اسلام را رصد کند

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کاشان گفت: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و تهدیدها و تهاجم‌های سیاسی، دانشجو باید اوضاع جهان اسلام را رصد کند و بداند در کجای تاریخ قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، آیت‌الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و اما‌م‌جمعه کاشان عصر روز یکشنبه، 12 مهرماه در جشن دانشجویان دانشگاه کاشان، اظهار کرد: دانشگاه میدان تاخت و تاز گروه‌ها و احزاب و باشگاه سیاسی نیست، بلکه محل علم‌آموزی، تحقیق و بررسی مسائل سیاسی است، دانشجو باید سیاست را بلد باشد و به جریان‌های سیاسی وابستگی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه امروز در یک نبرد سخت با دشمنان اسلام هستیم، افزود: دو واقعه تلخ در حج امسال رخ داد که یکی از آن اتفاق‌ها یعنی  فاجعه‌ منا بسیار دردناک بود و برهمین اساس اینکه چرا این واقعه رخ داد، باید مورد بررسی قرار گیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در مورد پیام هشدار آماده‌باش رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان در پیام هشدار آماده‌باش فرمودند که امنیت برقرار نیست و هنگام تهدید و تهاجم است و همچنین، زمانی در عرصه مبارزه با استکبار پیروز می‌شویم که فرزندان این نظام را به سلاح علم مجهز کنیم.
امام‌جمعه کاشان خطاب به دانشجویان افزود: قدر دوران جوانی خود را بدانید و برنامه‌های خود را تعیین کنید، زیرا مهمترین تدبیر و مدیریت، مدیریت عمر و خود انسان است.
آیت‌الله نمازی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و تهدیدها و تهاجم‌های سیاسی، دانشجو باید اوضاع جهان اسلام را رصد کند و بداند در کجای تاریخ قرار دارد.

captcha