برگزاری دوره‌​های آموزشی ویژه کانون‌های فرهنگی مساجد اهواز
کد خبر: 3382247
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

برگزاری دوره‌​های آموزشی ویژه کانون‌های فرهنگی مساجد اهواز

گروه اجتماعی: مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز از برگزاری دوره آموزشی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌​المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، محمد جنت‌مکان، مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز از برگزاری دوره آموزشی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اهواز خبر داد و افزود: این دوره آموزشی شامل بخش​های تصویربرداری، عکاسی، نویسندگی (داستان و خاطره‌نویسی)، طراحی و چاپ و تدوین است.

وی با بیان اینکه تاکنون استقبال خوبی از تشکیل این کلاس​‌ها شده است، افزود: مهلت نام‌​نویسی تا 31 شهریور 94 اعلام شده بود. به دلیل استقبال خوب از این دوره‌ها مهلت ثبت‌نام تا پایان مهر تمدید شد.

مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز با اشاره به مزایای برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد: ایجاد زمینه اشتغال، شهریه مناسب، اعطای مدرک و حضور استادان مجرب از جمله مزایای برگزاری این دوره آموزشی ویژه اعضا کانون‌های مساجد اهواز است.

جنت​مکان یادآرور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌​نویسی به امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز به نشانی بلوار ساحلی شهید فهمیده، جنب موزه هنرهای معاصر مراجعه کنند و برای دریافت آگاهی بیشتر با شماره 5-32925933 تماس بگیرند.

captcha