منتخبان جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزی لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 3383159
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
در خرم‌آباد؛

منتخبان جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزی لرستان تجلیل شدند

گروه هنر: منتخبان سی‌وسومین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری و فراخوان پرسش مهر 15 ریاست محترم جمهور، پنج‌شنبه، 16 مهرماه، در خرم‌آباد تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اختتامیه سی‌وسومین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری و فراخوان پرسش مهر 15 ریاست محترم جمهور، پنج‌شنبه، 16 مهرماه، با حضور هنرمند لرستانی، فاطمه گودرزی در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد.
در این اختتامیه که با حضور گودرز کریمی‌‍فر، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، امیدی‌پور، مدیرکل حوزه هنری استان لرستان، فاطمه گودرزی، بازیگر لرستانی و اعضای شورای شهر برگزار شد، از افراد برگزیده سی‌وسومین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر 15 عناوین کشوری کسب کرده‌اند.
در این همایش که با هنرنمایی گروه‌های موسیقی دانش‌آموزی دختران و پسران همراه بود از سید نواب حجازی برای کسب رتبه اول کشوری در رشته پوستر، غلام‌علی ابو‌الفتحی برای کسب رتبه دوم کشوری در رشته مقاله پژوهشی، حسن نعمتی برای کسب رتبه سوم کشوری در رشته نقاشی و گروه سرود همگانی مدرسه شاهد بروجرد برای کسب رتبه دوم کشوری در بخش فرهنگیان تجلیل شد.
همچنین از علی فقیهی برای کسب رتبه اول کشور در رشته کاریکاتور، یکتا نوری برای کسب رتبه اول کشوری در رشته شعر، فاطمه عطایی برای کسب رتبه اول کشوری در رشته مقاله پژوهشی، رضا جعفری برای کسب رتبه سوم کشوری در رشته نقاشی تجلیل شد.

همچنین از محمدعلی هیبندی برای کسب رتبه سوم کشوری در رشته وبلاگ‌نویسی، نگین قاسمی برای کسب رتبه اول کشوری در رشته قلم‌زنی، زهرا درخشان برای کسب رتبه اول در رشته گلیم‌بافی، علی گواهی برای کسب رتبه اول کشوری در رشته ساخت بازی‌های رایانه‌ای، امیرحسین اشرفی از الیگودرز در رشته نوازنده تار، آرین ماهرخ برای کسب رتبه اول کشور در رشته ساخت بازی‌های رایانه‌ای، زهرا فاضلی، مهشید فیاض و امیرحسین شرفی تجلیل شد.
در پایان با اعطای لوح تقدیر هدیه‌ای کوچک و تابلوی طراحی از چهره خانم فاطمه گودرزی از حضور این بازیگر ارزشی در این مراسم تجلیل شد.

captcha