بازدید بیش از هفتاد هزار نفر از نمایشگاه فرهنگی «عطر سیب»
کد خبر: 3384237
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
مدیر اجرایی نمایشگاه خبر داد:

بازدید بیش از هفتاد هزار نفر از نمایشگاه فرهنگی «عطر سیب»

گروه جامعه: مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هاتف شهر گفت: تاکنون بیش از هفتاد هزار نفر در نیمه نخست برگزاری سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی «عطر سیب» از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجید استواری، مدیر اجرایی نمایشگاه فرهنگی عطر سیب با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییرات بنیادین که در شیوه اجرایی نمایشگاه ایجاد شده، میزان رضایتمندی شهروندان از نحوه برگزاری نمایشگاه به طور چشمگیری افزایش یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق نظر‌سنجی به عمل آمده به ترتیب بخش پذیرش، برنامه‌های فرهنگی، حسینیه‌ شهدای کربلا، تنوع محصولات، انضباط غرفه‌ها و نظارت و بازرسی بیشترین میزان رضایتمندی را تاکنون دارا بوده‌اند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هاتف شهر بیان کرد: به طور میانگین روزانه بیش از 10 هزار نفر از نمایشگاه بازدید می‌کنند که غیر از مسئولین حسینیه‌ها، مساجد و تکایا با توجه به اجرای برنامه‌های شبیه‌خوانی و تعزیه، برنامه‌های فرهنگی و پخت سمنو جذابیت خاصی برای خانواده‌ها نیز ایجاد شده که آنان را نیز در زمره بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی «عطر سیب» از 12 ـ 22 مهرماه همه روزه از ساعت 9 ـ 17 در بوستان بزرگ ولایت پذیرای عاشقان حضرت اباعبدالحسین (ع) است.

captcha