عالم یک شهر شدن امری دشوار است
کد خبر: 3386563
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
سیدعلی خمینی:

عالم یک شهر شدن امری دشوار است

گروه سیاسی: نوه امام خمینی(ره) با بیان اینکه وی با تأکید براین مطلب که رفتار یک عالم باید براساس موازین باشد، افزود: عالم یک شهر شدن امری دشوار است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سیدعلی خمینی، نوه امام خمینی(ره) صبح امروز، 25 مهر با حضور در بیت آیت‌‌الله شهید اشرفی‌اصفهانی در شهر کرمانشاه با بیان این مطلب که امام(ره) از ابتدا که برنامه برای کشور داشتند، روی علمای بلاد تأکید کرده تا به‌ وسیله آنها اسلام ترویج شود، گفت: عالم یک شهر شدن امری دشوار است و هر کسی که علوم اسلامی خوانده است، نمی‌‌تواند محل رجوع و اعتماد مردم باشد.

وی با تأکید براین مطلب که رفتار یک عالم باید براساس موازین باشد، افزود: یک روحانی باید زندگی خالصانه داشته و از رفتار خویش حساب‌‌رسی کند که مورد اعتماد مردم قرار گیرد و حضور وی برای اسلام منشا اثر باشد.

نوه امام خمینی(ره) جایگاه عالم در هر شهری را نشان‌ دهنده زندگی خالصانه وی و خانواده‌ اش دانست و اظهار کرد: امام(ره) تعابیر بی‌‌نظیری در مورد آیت‌الله شهید اشرفی‌‌اصفهانی داشتند و خانه این عالم مجاهد باید به ‌صورت موزه دربیاید.

حجت‌‌الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی نیز دراین مراسم گفت: همه مقامات کشور «غیر از حضرت امام خمینی(ره)» در این خانه حضور داشته‌‌اند.

captcha