سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع ۹۴ تجلیل شد
کد خبر: 3388797
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع ۹۴ تجلیل شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع ۹۴، عصر روز گذشته، ۲۶ مهرماه در شورای عالی قرآن تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در حاشیه جلسه آموزش عالی قاریان شاخص کشور که روز گذشته، 26 مهرماه در شورای عالی قرآن برگزار شد مراسم تجلیل از صالح اطهری‌فرد، سرپرست کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال 94 برگزار شد.
در این مراسم که با حضور سید‌علی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن و محمد‌تقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن و اساتید و قاریان از جمله؛ حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی‌پور، رحیم خاکی، علی‌اکبر ملک‌شاهی، محمد‌رضا پور‌زرگری، سعید رحمانی، امین پویا، مسعود سیاح‌گرجی، حمید‌‌رضا احمدی‌وفا، مهدی عادلی و ... ‌برگزار شد از زحمات سرپرست کاروان قرآنی در برنامه‌ریزی و هماهنگی اجرای برنامه‌های قرآنی در موسم حج و همچنین پیگیری مجدانه وضعیت قرآنیان جانباخته در فاجعه منا، نیز مدیریت بحران روحیه به‌وجود آمده بین اعضای کاروان قرآنی در مکه مکرمه و پیگیری‌های ایشان پس از مراجعت به کشور تجلیل شد.


محمد‌تقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پنج قاری مهاجر الی‌الله عضو کاروان نور، از تلاش مجدانه و دلسوزانه صالح اطهر‌ی‌فرد در این مأموریت خطیر قدردانی کرد.


همچنین، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن از همراهی و صبوری سایر اعضای مصیبت‌دیده کاروان قرآنی در انجام شایسته امور محوله هم تشکر کرد.
در بخش دیگری از این مراسم، صالح اطهری‌فرد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی انجام شده در حج تمتع امسال، به بیان جزئیات جان‌باختن پنج تن قاریان مهاجر الی‌الله پرداخت.

گزارش تصویری این خبر را اینجا ببینید.

captcha