شاهزاده سعودی خواستار پیمان نظامی عربستان با اسرائیل علیه ایران شد
کد خبر: 3409336
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
برای مقابله با انتفاضه فلسطین:

شاهزاده سعودی خواستار پیمان نظامی عربستان با اسرائیل علیه ایران شد

گروه بین‌الملل: ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر سعودی با تأکید بر حمایت خود از اسرائیل در مواجه با انتفاضه فلسطین، خواستار پیمان نظامی مشترک عربستان با اسرائیل برای مقابله با نفوذ ایران شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی«سمرنیوز»، ولید بن طلال»، شاهزاده میلیاردرعربستانی تصریح کرد: عربستان باید موضع سیاسی خود را تغییر دهد و استراتیژی جدیدی برای جلوگیری از نفوذ ایران در کشورهای خلیح فارس به‌کار گیرد.
وی افزود: عربستان باید با اسرائیل پیمان نظامی مشترک برای مقابله با نفوذ روز افزون ایران ببندد و با این رژیم متحد شود.
این شاهزاده عربستانی در ادامه با بیان اینکه آشوب کنونی در خاورمیانه ، مسأله مرگ و زندگی را برای عربستان پیش ‌آورده است، مدعی شد: «من می‌دانم که ایرانی‌ها از طریق مسأله فلسطین، به دنبال براندازی نظام عربستان هستند بنابراین عربستان و اسرائیل باید با تقویت روابط خود و تشکیل یک جبهه واحد در مقابل ایران، توطئه‌های ایران را ناکام سازند».
وی تأکید کرد: با امت یهود و بلندپروازی‌های دموکراتیک آن در مقابله با انتفاضه فلسطینی خواهم ایستاد و تمام تلاش خود را برای نابود کردن هر تحرک عربی که به دنبال محکوم کردن اسرائیل باشد، انجام خواهم داد زیرا به نظر من توافق عربی-اسرائیلی ضرورتی برای مقابله با تهدیدات ایرانی در آینده است.

captcha